anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro Odbiór w Punkcie UPS - fikcyjne "doręczono"

jasiekjm
#8 Zapaleniec#

Wybrałem dostawę "Allegro Odbiór w Punkcie UPS". Nie dostałem powiadomienia ani PIN do odbioru, tylko wszędzie figuruje status "doręczono". Na stronie UPS znalazłem, że status powinien widnieć "gotowa do odbioru". Tymczasem mam: powiadomienie mailowe od UPS "Twoja paczka została doręczona." (gdzie i komu nie wiadomo), w "Moich zakupach" w koncie Allegro - 'Przesyłka odebrana' (i to trzykrotnie w ciągu 2 godzin). Oczywiście przesyłki jeszcze na oczy nie widziałem. To nie pierwszy raz kiedy spotyka mnie taka sytuacja. Czy nie można tego jakoś poprawić?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

cFiat
#12 Orędownik#

 Pisz do sprzedającego może błędny nr przesyłki podał

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Do czasu odbioru towaru odpowiedzialny jest sprzedający za przesyłkę, otwórz dyskusję i tam domagaj się towaru: https://allegro.pl/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@jasiekjm Za przesyłkę do czasu jej doręczenia Tobie odpowiada sprzedawca, więc jemu zgłoś problem i domagaj się skutecznego dostarczenia towaru lub zwrotu wpłaty. Jeśli będzie trzeba otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś tam o pomoc Allegro. Nie musisz w tej sprawie kontaktować się z UPS. Gdybyś mimo to nie otrzymał paczki lub zwrotu wpłaty, złóż wniosek o zwrot środków z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia Sam status nie jest żadnym dowodem doręczenia przesyłki Tobie. Taki a nie inny status może też być wynikiem błędu przewoźnika.

oznacz moderatorów