Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wybrałem dostawę "Allegro Odbiór w Punkcie UPS". Nie dostałem powiadomienia ani PIN do odbioru, tylko wszędzie figuruje status "doręczono". Na stronie UPS znalazłem, że status powinien widnieć "gotowa do odbioru". Tymczasem mam: powiadomienie mailowe od UPS "Twoja paczka została doręczona." (gdzie i komu nie wiadomo), w "Moich zakupach" w koncie Allegro - 'Przesyłka odebrana' (i to trzykrotnie w ciągu 2 godzin). Oczywiście przesyłki jeszcze na oczy nie widziałem. To nie pierwszy raz kiedy spotyka mnie taka sytuacja. Czy nie można tego jakoś poprawić?
Pisz do sprzedającego może błędny nr przesyłki podał
Do czasu odbioru towaru odpowiedzialny jest sprzedający za przesyłkę, otwórz dyskusję i tam domagaj się towaru: https://allegro.pl/dyskusje/nowa
@jasiekjm Za przesyłkę do czasu jej doręczenia Tobie odpowiada sprzedawca, więc jemu zgłoś problem i domagaj się skutecznego dostarczenia towaru lub zwrotu wpłaty. Jeśli będzie trzeba otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś tam o pomoc Allegro. Nie musisz w tej sprawie kontaktować się z UPS. Gdybyś mimo to nie otrzymał paczki lub zwrotu wpłaty, złóż wniosek o zwrot środków z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia Sam status nie jest żadnym dowodem doręczenia przesyłki Tobie. Taki a nie inny status może też być wynikiem błędu przewoźnika.