anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro pay

Client:33802303
#7 Wielbiciel#

Witam. Ja nie mogę opłacić zakup przez allegro pay.

Czy ktoś ma podobny problem?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

Client:108883144
#7 Wielbiciel#

Witam.

Tak, ja również mam ten problem, nie mogłam opłacić zakupu, miałam płatność w toku przez jakiś czas, anulowałam ją, żeby zapłacić ponownie, ale pobrało środki, a zakup nadal widnieje jako nieopłacony, ze statusem "Błąd podczas przetwarzania płatności online".

oznacz moderatorów

luczqa
#7 Wielbiciel#

To samo u mnie, dodatkowo dwa razy pobrało mi środki z allegro pay, a zakup widnieje, jako nieopłacony. 

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:33802303 @luczqa @Client:108883144 czy udało się Wam zrealizować zakupy?

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:33802303
#7 Wielbiciel#

Tak, w dodatku dziś pobrane dodatkowo płatności zostały zwrócone. W innym sklepie też dziś dostałam informacje o problemach z platnościami.

oznacz moderatorów

Client:108883144
#7 Wielbiciel#

Tak, środki zostały zwrócone, i później już nie było problemu z opłaceniem zamówienia.

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:108883144 @Client:33802303 bardzo dziękuję za informację 🙂 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów