Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przy okazji jednego z ostatnich zamówień, Allegro po cichu podmieniło adres dostawy na moje starte biuro, do którego zamawiałem cokolwiek przed pandemią. W związku z tym przesyłka zaginęła (ktoś ją tam odebrał). W jaki sposób mogę to zareklamować?
allegro samo nic nie podmienia sam nie zmieniłeś lub nie usunąłeś adresu z listy więc wybrało domyślny orzypisany do konta
Nie prawda. Było tu sporo postów zirytowanych na to klientów. Od przynajmniej kilku miesięcy tak się robi. Inna sprawa, że wtedy chodziło o paczkomaty wiec paczki w sumie wróciły, teraz był kurier...
Ale cóż tu ekipa konserwacyjna pomyliła zadania z ekipą demolkową i nic się nie naprawia...
U sprzedającego raczej nic nie ugra, bo to nie jego wina. Może project bez obciążania sprzedającego jakby się dobrze kłóciła i nie odpuszczała. Ewentualnie jak to nie daleko to zajrzeć do tego biura, czasem jeszcze uczciwe dusze się zdarzają. A przy kolejnych zakupach zawsze sprawdzać adresy, bo to się ponawia sądząc po postach...
Rzeczywiście nie usunąłęm tego starego adresu z listy. Natomist ze stwierdzeniem "więc wybrało domyślny orzypisany do konta" się nie zgadzam. System musi / musiał mieć buga, i wybrał losowy, dawno nie używany adres.
Nijak, następnym razem skup się przy składaniu zamówienia i zobaczy jaki adres wysyłkowy masz zaznaczony tak jak pisze @az1rael
Zgadzam się, że muszę dużo lepiej sprawdzać wszystkie dane przy składaniu zamówienia. Do tej pory miałem dużo zaufania do platformy, że wybierze ostatnio używany adres, ale niestety z tego zaufania niewiele zostało.
@gandrusz Ale co chcesz reklamować? To, że nie upewniłaś się na jaki adres zamawiasz przesyłkę?
Spróbuj nawiązać kontakt ze "starym biurem" - innej opcji nie ma.
@gandrusz Nie ma takiej możliwości, żebyśmy jako Allegro zmienili adres dostawy. Najprawdopodobniej podczas wypełniania formularza płatności i dostawy, musiałeś zaznaczyć stary adres. Niemniej jednak żeby to wyjaśnić, możesz skontaktować się z nami tutaj. W zgłoszeniu podaj proszę link do zamówienia.
Dzięki za link, zaraz skorzystam.
Jak @az1rael zasugerował powyżej, rzeczywiście nie usunąłęm starego adresu z listy. Natomiast dlaczego Allegro postanowiło nagle wybrać tamten adres, zamiast adresu którego wyłącznie używam od kilku lat, to nie wiem. Brzmi jak bug.
Zgadzam się również z komentarzem @NipponShorty, że za każdym razem trzeba wszystko bardzo dokładnie sprawdzić. Ewidentnie miałem za dużo zaufania do Allegro, a okazuje się że nie działa to tak dobrze jak "One Click Buy" od konkurencji 😞