Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiony laptop posiada luźną ramkę w prawej górnej części nad ekranem, która łatwo się podważa np. przy zamykaniu/otwieraniu laptopa od prawej strony.
Zgłosiłem to w Dyskusji, gdzie opisałem problem, a sprzedający nie chce przyjąć zwrotu z powodu wady.
Wada została wykryta po upływie 14 dni od zamówienia, więc nie mogę zwrócić laptopa normalnym zwrotem.
Allegro w Dyskusji, którą ostatecznie zamknęło bez wyjaśnienia sprawy napisało:
"dominn1622, rozumiem, że może być Pan niezadowolony z powodu odrzuconej reklamacji. Oczywiście, jeśli nie zgadza się Pan z decyzją, może Pan się od niej odwołać. Sprzedawca powinien rozpatrzeć zgłoszoną reklamację, jednak może ją uznać lub odrzucić. Jako serwis Allegro nie mamy prawa podważyć decyzji sprzedawcy, takie uprawnienia ma tylko sąd."
Czy mógłbym poprosić o innego konsultanta Allegro który rozpatrzy sprawę jeszcze raz? Wynik tej dyskusji to jakiś żart ze strony Allegro. Z góry dziękuję za pomoc i przesyłam wyrazy szacunku
@dominn1622 Napisał prawdę. Allegro nie jest instytucją powołaną do rozwiązywania sporów, ani wyjaśniania reklamacji. Nie jest nawet stroną umowy kupna. Od tego są sądy.
Zgłosiłeś reklamację i została odrzucona. Decyzję może podważyć tylko strona umowy, w sądzie.
Analogiczna sytuacja do sprzedaży samochodu na giełdzie: kupujesz samochód i kiedy zgłaszasz reklamację do sprzedającego, którą on odrzuca, oczekujesz aby właściciel terenu giełdy nakazał sprzedającemu uznania reklamacji? Nie widzisz absurdu swojego żądania?