anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulowałam zakup, ale nie otrzymałam ponownie kuponu, który wykorzystałam, co zrobić?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Pysia12334
#7 Wielbiciel#

Anulowałam zakup przy którym miałam kupon na 10 zł, zakup został anulowany, a kuponu do ponownego wykorzystania nie ma. 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Pysia12334 Kupon nie wróci, bo po anulowaniu zakupu musisz jeszcze anulować płatność, a nie masz takiej możliwości, więc napisz tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=9225c771-efb6-4de8-8580-76bd8d7c77eb Pracownik anuluje Ci płatność i wtedy kupon wróci do zakładki Kupony. 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Pysia12334 gotowe, anulowałam płatność w tym zamówieniu. Kupon jest widoczny w tej zakładce. Zobaczysz go także na formularzu płatności i dostawy, po wybraniu płatności z góry w części "Twoje zniżki".

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów