anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulowałem zakup, przy którym wykorzystałem kupon, kiedy go odzyskam?

MAMY ROZWIĄZANIE!
jacek2072
#9 Pomysłodawca#

Anulowalem zakup.do którego użyłem kodu rabatowego. Nie dokończyłem transakcji, bo miałem problem z formą płatności. Kod przy ponownym użyciu  pokazuje się, jako wykorzystany.

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11
LEW433
#21 Demiurg#

Wróci w ciągu 24godz.

oznacz moderatorów
jacek2072
#9 Pomysłodawca#

Dzięki. Na razie jeszcze nie ma, ale nie minęło 24 godz. i jest weekend.

oznacz moderatorów
jacek2072
#9 Pomysłodawca#

Niestety, kod rabatowy użyty do anulowanego zakupu nadal zablokowany. Nie ma za bardzo jak to sprawdzić, ale wpisałem kod do zakupu w koszyku, który potem opróżniłem. Kod nie został przyjęty. Zakup anulowałem 2022-10-22. Sprzedawca umywa ręce, bo nie dostał żadnej wpłaty. Podczas zakupu powstał problem z resztą płatności. Kod zaakceptowano, ale wirtualna karta miała dodatkowy etap weryfikacji i nie miałem danych pod ręką.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@jacek2072 płatność miała status "rozpoczęta", dlatego kupon nie powrócił automatycznie. Anulowałam ją, więc teraz zobaczysz go w tej zakładce, a także na formularzu dostawy i płatności, po wybraniu płatności z góry, w części "Twoje zniżki". 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
jacek2072
#9 Pomysłodawca#

Witam. Wielkie dzięki. Na razie nic nie ma na "Twoje kupony". Jeszcze nie próbowałem wpisać kodu, ale myślę, że problem został rozwiązany. Wcześniej zakup anulowano, więc pewnie zaszła pomyła.Od AllegroOd Allegro

oznacz moderatorów
jacek2072
#9 Pomysłodawca#

Kod jest już aktywny. Sprawdziłem poprzez dodanie zakupu do koszyka, a następnie opróżniłem koszyk. Ne przeszedłem dalej z płatnością, więc mam nadzieję, że nie zablokowali ponownie.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@jacek2072 super, dziękuję za informację 🙂 
Sprawdziłam dla pewności i wszystko w porządku - kupon jest wciąż do wykorzystania 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
jacek2072
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry. Ponownie ten sam problem. W dniu 04.11.2023 próbowałem dokonać zakupu płacąc między innymi kodem rabatowym. Kartę odrzucono, więc zakup anulowałem. Kod jednak pobrano i jeszcze nie wrócił, jest zablokowany jako "już użyty". Karta, która sprawia mi tyle kłopotów to przedpłacona wirtualna karta MasterCard.  Portfel pokazuje saldo, ale nic się za nią nie da kupić. Mam dwie takie i obydwie są odrzucane. Ale to już inny problem. Tylko, że muszę anulować zakup za każdym razem, gdy próbuję użyć tych wirtualnych kart mając nadzieję, że naprawili ten błąd.

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@jacek2072 Cześć, anulowałam dla Ciebie te płatności. 

oznacz moderatorów
jacek2072
#9 Pomysłodawca#

Dzięki. Problem rozwiązany. Szybko i sprawnie. Pozdrawiam.

 

oznacz moderatorów
jacek2072
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry. Proszę anulować zakup  do którego użyłem kodu rabatowego na kwotę 9,90 zł. Płatność nieudana10 lis 2022, 08:01.

Dziękuję.

oznacz moderatorów