Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Anulowalem zakup.do którego użyłem kodu rabatowego. Nie dokończyłem transakcji, bo miałem problem z formą płatności. Kod przy ponownym użyciu pokazuje się, jako wykorzystany.
Wróci w ciągu 24godz.
Dzięki. Na razie jeszcze nie ma, ale nie minęło 24 godz. i jest weekend.
Niestety, kod rabatowy użyty do anulowanego zakupu nadal zablokowany. Nie ma za bardzo jak to sprawdzić, ale wpisałem kod do zakupu w koszyku, który potem opróżniłem. Kod nie został przyjęty. Zakup anulowałem 2022-10-22. Sprzedawca umywa ręce, bo nie dostał żadnej wpłaty. Podczas zakupu powstał problem z resztą płatności. Kod zaakceptowano, ale wirtualna karta miała dodatkowy etap weryfikacji i nie miałem danych pod ręką.
@jacek2072 płatność miała status "rozpoczęta", dlatego kupon nie powrócił automatycznie. Anulowałam ją, więc teraz zobaczysz go w tej zakładce, a także na formularzu dostawy i płatności, po wybraniu płatności z góry, w części "Twoje zniżki".
Witam. Wielkie dzięki. Na razie nic nie ma na "Twoje kupony". Jeszcze nie próbowałem wpisać kodu, ale myślę, że problem został rozwiązany. Wcześniej zakup anulowano, więc pewnie zaszła pomyła.
Kod jest już aktywny. Sprawdziłem poprzez dodanie zakupu do koszyka, a następnie opróżniłem koszyk. Ne przeszedłem dalej z płatnością, więc mam nadzieję, że nie zablokowali ponownie.
@jacek2072 super, dziękuję za informację 🙂
Sprawdziłam dla pewności i wszystko w porządku - kupon jest wciąż do wykorzystania 🙂
Dzień dobry. Ponownie ten sam problem. W dniu 04.11.2023 próbowałem dokonać zakupu płacąc między innymi kodem rabatowym. Kartę odrzucono, więc zakup anulowałem. Kod jednak pobrano i jeszcze nie wrócił, jest zablokowany jako "już użyty". Karta, która sprawia mi tyle kłopotów to przedpłacona wirtualna karta MasterCard. Portfel pokazuje saldo, ale nic się za nią nie da kupić. Mam dwie takie i obydwie są odrzucane. Ale to już inny problem. Tylko, że muszę anulować zakup za każdym razem, gdy próbuję użyć tych wirtualnych kart mając nadzieję, że naprawili ten błąd.
@jacek2072 Cześć, anulowałam dla Ciebie te płatności.
Dzięki. Problem rozwiązany. Szybko i sprawnie. Pozdrawiam.
Dzień dobry. Proszę anulować zakup do którego użyłem kodu rabatowego na kwotę 9,90 zł. Płatność nieudana10 lis 2022, 08:01.
Dziękuję.