Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Zamówiłam produkt do paczkomatu, jednak zorientowałam się, że podałam zły numer telefonu, od razu napisałam maila do sprzedającego, aby zmienił numer. sprzedawca nie odpisał na wiadomość, jednak wysłał produkt na błędny nr telefonu .Dzwoniłam na Pocztę Polska i wiem, że wystarczyło, aby sprzedający tam zadzwonił i zmienił ten numer(odbiorca nie mógł). Nie dostałam też dodatkowego kodu odbioru na e-maila. Paczka wróciła do sprzedającego. sprzedający żąda zwrotu kosztów zwrotu i zapłaty za kolejną przesyłkę. Co teraz? Kto ma rację?
Maila ze zmianą napisałam przed nadaniem przesyłki.
@beatapikor Jeśli podałaś nieprawidłowy numer telefonu, powinnaś pokryć koszt ponownej wysyłki. Przy paczkomacie nie ma kosztów powrotu paczki, może chodzić wyłącznie o koszt ponownego nadania. Jednak jest w tym też wina sprzedawcy, skoro otrzymał mailem prawidłowy numer telefonu, a jednak go nie zmienił. Wyjaśnij to w Dyskusji; https://allegro.pl/dyskusje/nowa do której włączy się pracownik Allegro i Ci pomoże.
@xyz96 poczta polska też ma paczkomaty a tam już powrót kosztuje 😞
@beatapikor Sprzedawca wysłał zgodnie z zamówiniem. Z własnego doświadczenia wiem, że można przeoczyć e-mail. Jeżeli sprzedawca realizuje w danym dniu dużo przesyłek, niekoniecznie musi ciągle śledzić przychodzące wiadomości. Napewno nie zrobił tego z premedytacją, bo to nie ma sensu, tak samo jak zakładanie mu dyskusji.