anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błędny nr telefonu, sprzedający żąda zwrotu kosztów zwrotu i zapłaty za kolejną przesyłkę. Co teraz?

beatapikor
#1 Nowicjusz#

Witam. Zamówiłam produkt do paczkomatu, jednak zorientowałam się, że podałam zły numer telefonu, od razu napisałam maila do sprzedającego, aby zmienił numer. sprzedawca nie odpisał na wiadomość, jednak wysłał produkt na błędny nr telefonu .Dzwoniłam na Pocztę Polska i wiem, że wystarczyło, aby sprzedający tam zadzwonił i zmienił ten numer(odbiorca nie mógł). Nie dostałam też dodatkowego kodu odbioru na e-maila. Paczka wróciła do sprzedającego. sprzedający żąda zwrotu kosztów zwrotu i zapłaty za kolejną przesyłkę. Co teraz? Kto ma rację?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

beatapikor
#1 Nowicjusz#

Maila ze zmianą napisałam przed nadaniem przesyłki.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@beatapikor Jeśli podałaś nieprawidłowy numer telefonu, powinnaś pokryć koszt ponownej wysyłki. Przy paczkomacie nie ma kosztów powrotu paczki, może chodzić wyłącznie o koszt ponownego nadania. Jednak jest w tym też wina sprzedawcy, skoro otrzymał mailem prawidłowy numer telefonu, a jednak go nie zmienił. Wyjaśnij to w Dyskusji; https://allegro.pl/dyskusje/nowa do której włączy się pracownik Allegro i Ci pomoże.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@xyz96 poczta polska też ma paczkomaty a tam już powrót kosztuje 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

a_brod
#12 Orędownik#

@beatapikor  Sprzedawca wysłał zgodnie z zamówiniem. Z własnego doświadczenia wiem, że można przeoczyć e-mail. Jeżeli sprzedawca realizuje w danym dniu dużo przesyłek, niekoniecznie musi ciągle śledzić przychodzące wiadomości. Napewno nie zrobił tego z premedytacją, bo to nie ma sensu, tak samo jak zakładanie mu dyskusji. 

Endrju
oznacz moderatorów