BLIK-problem z płatnością

BeataCaka
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
15-12-2020
11:29
Witam, czy osoby, które miały niedawno problem z Blikiem (zabranie pieniędzy z konta a nie dotarły one do sprzedawców) faktycznie otrzymały zwrot pieniędzy w ciągu 3 dni? Ja niestety nie otrzymałam zwrotu a Pan z pomocy Allegro po 3 dniach czekania odpisał mi tylko tyle, że mam sama wyjaśnić to w banku :).
oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
xyz96
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
15-12-2020
11:36
@BeataCaka Poproś pana o potwierdzenie zwrotu wpłaty na Twoje konto. Zaznacz, że ma to być czytelne i zrozumiałe potwierdzenie, z datą, kwotą, danymi odbiorcy itp. Operator płatności zatrzymał Twoje pieniądze i powinien udowodnić, że je oddał.
oznacz moderatorów