Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
wg mnie niedopuszczalne jest blokowanie zakupów przez sprzedającego po wystawieniu negatywnego komentarza, który był rok wcześniej, zwłaszcza jeśli dotyczy innego produktu - wg. sprzedawcy Allegro się na to zgadza, czy aby na pewno_ proszę o wypowiedź Allegro !!! Proszę przejrzeć moją dyskusję z drogeriaRosa z maja 2022 roku
Moja odpowiedż na decyzję sprzedawcy:
Już teraz nie zależy mi na kupnie w Waszym sklepie, ale do Allegro zgłoszę moje zastrzeżenia bo Wasze postępowanie wg. mnie jest co najmniej niewłaściwe, szykanowanie za krytykę produktu, teraz to bym skrytykował i Was !!! Moja decyzja jest nieodwracalna tak jak i Wasza
@COMERCIA ,,W ciągu ok. miesiąca kupiłem u Niego produkty za 800 zł, ,, widać ocena wstawiona przez Ciebie wyrządziła więcej szkody niż niż przyniosły korzyści z Twoje zakupy za 800 zł ..
być może, to wie tylko sprzedawca, ja uważam, że człowiek z każdej informacji odniesie korzyść ,jeśli tego chce
@COMERCIA Nie chce Ci sprzedać to go olej > kup gdzie indziej i po sprawie.
Ja niedawno miałem taką sytuację > licytowałem taki sam przedmiot w 2-óch licytacjach > jeden sprawny, drugi uszkodzony > pomyliłem się i zalicytowałem uszkodzony > za chwilę się zorientowałem i poprosiłem o wycofanie oferty > została wycofana > ale za to powędrowałem na listę MNK > jak zapytałem dlaczego > "bo zrobiłem problem z wycofaniem oferty" > co jest proste jak budowa cepa > i dostałem pytanie czy dalej chcę z nimi współpracować? > napisałem, że nawet jak mnie zdejmą z listy > to i tak będę omijał ich oferty szerokim łukiem.
@COMERCIA Kupię u konkurencji .......składam podziękowanie dla DrogeriaRosa- pewnie to czyta - za blokadę ,, Blokadę nałożył świadomie i w wiadomym celu .... podejrzewam ,że płakać nie będzie czytając sorry... za wyrażenie ,,Twoje żale,, .
To nie są moje żale, żale miał Sprzedawca i załatwiał swoje pretensje w ukryciu- i oczywiście świadomie- tu się zgadzam- nie informując mnie, tak jak to zrobiłem informując Go o wszystkim, Po prostu taki Ninja. Sprawa tylko przypadkiem wyszła po roku. W sumie to jet nie najgorszy sprzedawca, obroty ma spore, pewnie produkty też nie najgorsze, ale jego postępowanie względem klienta bardzo nieetyczne, i na pewno płakać nie będzie, tak jak i ja nie będę, ale wykazał by odrobinę wysiłku i poinformował mnie o blokadzie, to bym go omijał w zakupach.
@COMERCIA Sprzedawca w niektórych przypadkach może odmówić obsługi problematycznym klientom, zgodnie z prawem. Oczywiście nie na podstawie widzimisię, jednak nadal sprzedawca może to zrobić. A czy zrobił to zgodnie z prawem oraz słusznie to już indywidualna ocena. A nikt ciebie o blokadzie nie musi informować również i nie ma w tym nic złego. W końcu jeżeli sprzedawca nie był zadowolony z danej sytuacji to raczej pisanie takich wiadomości to jest zwykła dziecinada. Szczerze nie rozumiem, o czym ten wątek tak naprawdę jest. Zablokował to zablokował, po co drążyć temat? Chcesz go zaskarżyć z powództwa cywilnego czy co? 😉
Ktoś uderzył w stół,nożyce się odezwały. To jest wiadomość aby Sprzedający używali narzędzi, (które chyba służą do ich obrony przed wystawianiem negatywnych komentarzy przez konkurentów), z rozwagą, bo robią krzywdę i kupującym i sobie, ktoś tutaj napisał,że Sprzedawcy nie zależy, aby otrzymać 800 zł od klienta, czyżby ?? To po co w ogóle handlują Na drobiazgach zarobić 800 zł, to jest dużo. Bierzcie przykład z Chińczyków. Chandlowałem na szerszą skalę i nie obca mi jest strata 10 tys. zł w dwa dni- to bolało, ale miałem zawsze pretensje do siebie, a nie na rynek, czy klientów
@COMERCIA Ale widocznie od innych kupujących dostaje tyle, że stać go na stratę tych 800 zł od Ciebie.
Wiesz jak jest > # Jeden woli córkę, drugi teściową, a trzeci jak mu się gwoździem w oku dłubie #
i tu masz rację, jeden z natury jest etyczny, moralny, drugi nie i idzie do przodu przepychając się łokciami, nie zważając na innych
@COMERCIA "Ktoś uderzył w stół,nożyce się odezwały."
Nic bardziej mylnego. Opisuje tylko, co sprzedawca może ale to nie znaczy że cokolwiek sprzedaje.
Choćbyś dziesięć razy wielkimi literami napisał, że nie masz zamiaru kupować u kogoś, kto nie szanuje swoich klientów, oni i tak będą dopytywać o to, dlaczego nadal chcesz kupować u sprzedawcy, który Cię zablokował.
Gdyby nie chciał u tego sprzedawcy kupować to nawet by się nie dowiedział, że został zablokowany. Nie powstałby również ten wątek z wylewaniem żali tylko kupiłby u kogoś innego i zapomniał o sprawie.
odp dla
Dzięki. Wiesz - masz racje -szkoda pisać bo to jak groch o ścianę. Co ciekawe wszedłem na komentarze Sprzedawcy - chciałem sobie przypomnieć jak właściwie wyglądały moje negatywne komentarze, nie znalazłem ich- usunął ?, czy co ?, chciałem też z tego okresu przejrzeć komentarze pozytywne, coś dziwnego produkty się zmieniają, a daty komentarzy są jak na ostatnich. Chyba jakaś mafia "Allegrowa" sprzedawców 😨. Jestem od niedawna na forum i już odczuwam "zniesmaczenie". Gdybym tego nie doświadczył, to bym Ci nie uwierzył. Jeśli Allegro nie chce zrobić porządku z tymi hejterami, to wnioski nasuwają się same. A ja tylko chciałem coś poprawić w relacjach kupujący/ sprzedający, na blokadzie mi nie zależało, no i wdepnąłem, ale to dobrze, wyrobiłem sobie zdanie o Allegro, ohyda....Pieniądze rządzą Swiatem
Miałem tu już nie zaglądać, ale to forum jak kabaret, można się rozbawić, tak jakbym słuchał [edycja] 😀
Blokada jak najbardziej zasadna. U mnie lista dosyć spora. Mam nadzieję , że u innych sprzedawców też.
Kupujący powinni nauczyć się czytać opisów aukcji - plus powinni się zastanowić nad zakupami dla darmowych przesyłek SMART . Zwroty z tych tytułów - to u mnie lista VIP. Nie pracuję po to, żeby odnosić straty.
Znów ktoś odpowiada, a nie czyta, Nic nie zwróciłem !!!
Uwaga heiterzy : Przyjrzyjcie się proszę, za co dostałem blokadę,
komentarzy negatywnych nie znalazłem, bo je usunąłem 3 dni po zakupie
Próbowałem dotrzeć do swoich opinii- komentarzy -to do czego uzyskałem dostęp przedstawiam poniżej:
===== 2022'05' moja opinia
""Mogę się mylić , ale ten Artivit wydaje mi się jakiś rozwodniony ?, sprawdzajcie, bo ja już
poprzednią dostawę zużyłem i nie mogę porównać !"
== Odpowiedź z dnia 10 maj 2022 od DrogeriaRosa
"Dziękuję za opinię. Napisał Pan w ciągu jednego dnia dwie identyczne negatywne opinie.
Ciężko jest nam się odnieść do Pana subiektywnego odczucia. Nasze produkty są magazynowane z
zachowaniem wszystkich norm jakości. Pochodzą z oficjalnych źródeł - bezpośrednio od producenta
lub z hurtowni farmaceutycznych. Przyjrzymy się sprawie uważnie. Pozdrawiam"
23 lutego 2023, 13:51
==
== 2022'05.11 Moja do DrogeriaRosa
w odpowiedzi o prośbę o zmianę oceny: ponieważ dokonałem dwóch zakupów, dlatego dwie opinie.
Ponieważ sam jestem zdziwiony jakością, używam artivitu od wielu lat,, na zmianę z innym suplementem,
i dokonałem już u Was w tym tygodniu trzeciego zakupu,
dla porównania kupiłem dzisiaj też u konkurencji jedno opakowanie, aby sprawdzić swą opinię .
Do Was nie mam pretensji, dlatego Was nie oceniałem, ale może producent obniżył jakość,
lub na rynku krążą jakieś podróbki, jak to było np. ze Swansonem...i nie tylko,
a tu chodzi przecież o zdrowie, a nie dysponuję laboratorium, żeby to sprawdzić,
stąd apel do innych kupujących, żeby też zwrócili na to uwagę. Oczywiście mogę się mylić,
ale już kiedyś kupiłem placebo, dziwiłem się, że nie działa, zanim załapałem , że to podróbka.
A w przypadku suplementów na stawy, potwierdzenie skuteczności działania jest trudne,
łatwiej jest ocenić konsystencję...Sam bardzo bym chciał się mylić, bo kupiłem zapas na kilka miesięcy .
z podróbkami spotkałem się już kilkakrotnie, nawet kupując w sklepie, są jeszcze nieuczciwi pracownicy dostawcy,
nawet na Allegro straciłem suplement- ktoś go wyjął i zręcznie zamaskował, naklejając na dziurę
firmową nalepkę poczty polskiej, myślałem,że to wina sprzedającego, ale chyba nie, a wyjaśnianie
sprawy ze sprzedającym trwało długo i straciłem prawo do reklamacji u dostawcy, więc proszę się nie dziwić ,
że jestem ostrożny, w tym przypadku może jest to nadostrożność, zobaczymy ....
Pozdrawiam
11 maja 2022, 00:04
== 05'12 moja do DrogeriaRosa
Po sprawdzeniu i porównaniu z artivitem z innego źródła stwierdzam, że się niewiele różni,
więc wycofuję komentarz negatywny i pozdrawiam
12 maja 2022, 23:48
== 05,13 DrogeriaRosa do mnie
Dziękujemy ślicznie.
13 maja 2022, 09:26
==
A o blokadzie dowiedziałem się dopiero przy następnych zakupach 2023'02'23, czyli prawie 10 m-cy później
A to jest powód , który podał Sprzedawca , dla którego została założona blokada -nawet nie wiem kiedy, 23 lutego dopiero się o niej dowiedziałem, gdy zdziwiony wysłałem pismo do sprzedawcy:
| ||||
|
ComerciA:
Coś się zmienijło, nie mogę dodać osobnej wiadomości więc na zakończenie wątku odpowiadam sam sobie:
Teraz Już kończę, każdy niech coś z tego wyciągnie, nie musi to być zgodne z moim odczuciem właściwego postępowania. Już nie wrócę na forum, zabiera mi to za dużo czasu. Uważam, że ten temat został wyczerpany z korzyścią dla Wszystkich.
Pozdrawiam Wszystkich serdecznie, Zwolenników i i Oponentów