brak info o towarze

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
19.04.2020 zamówiłem i zapłaciłem za towar , do obecnej chwili brak jakiejkolwiek informacji odnośnie dostawy lub zwrotu pieniędzy.Jedrek571
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Rozpocznij ze sprzedającym Dyskusję przez Allegro aby wyjaśnić problem, będzie miał 24 godziny na odpowiedź, a gdy to nie nastąpi, do Dyskusji włączy się pracownik Allegro, który spróbuje Ci pomóc. W Dyskusji możesz też poprosić pracownika o pomoc gdy sprzedawca odpowie, ale nie będzie chciał załatwić sprawy zgodnie z zasadami.
Dyskusję na Allegro otworzysz tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zamiast otwierać dyskusję i bić pianę - należy zadzwonić do Sprzedawcy, telefony nie bolą.
Jeśli po kilku próbach w godzinach pracy Sprzedawcy nie ma kontaktu i wyjaśnienia - po prostu najlepiej kliknąć "zwróć przedmiot" w swoich kupionych odstępując od Umowy wpisując dodatkowo jako powód zwrotu: brak towaru.
Sprzedawca musi zwrócić wpłatę i po krzyku.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Klient okazał się mówiąc delikatnie nierzetelny ,który wyłudził kasę nie tylko ode mnie , dzięki pomocy allegro wkrótce otrzymam zwrot kasy,za co serdecznie dziękuję.Z poważaniem jedrek572
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@jedrek571 Zapytam - Allegro Lokalnie..?
Sołtys Allegro