anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

brak możliwości złożenia reklamacji - powtarzający się błąd "coś poszło nie tak, spróbuj ponownie..

vanleni
#2 Obserwator

cześć,

czy możecie podpowiedziec jak skutecznie złożyc reklamacje ?

od kilku dni mam problem przy próbie wysłania formularza reklamacyjnego  - cały czas pojawia sie komunikat "

"coś poszło nie tak, spróbuj ponownie później" .

Próbowałem różnych powodów reklamacji, ze zdjęciem i bez - problem jak występował tak występuje nadal.

Prośba o informacje co robie nie tak.

 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@vanleni zacznij proszę od wyczyszczenia plików cookies oraz pamięci podręcznej i sprawdź, czy problem występuje także na innych przeglądarkach. Jeśli to nie pomoże, prześlij mi proszę cały zrzut swojego ekranu w wraz z tym komunikatem oraz podaj numer zamówienia lub przesyłki, którego dotyczy. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

vanleni
#2 Obserwator

problem nadal wystepuje, na innych przeglądarkach równiez.

przesyłam zrzut ekranu.Przechwytywanie2.PNG

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@vanleni dziękuję. Czy do tego formularza przeszedłeś z poziomu zakładki Moje zakupy? 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

vanleni
#2 Obserwator

tak

oznacz moderatorów

vanleni
#2 Obserwator

czy wiadomo już czemu pojawia sie ten komunikat ?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@vanleni niestety wciąż nie dostałam odpowiedzi, ale z uwagi na to, że dziś mija termin na reklamację, zgłoś ją proszę przez dyskusję, maila lub centrum wiadomości. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów