Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
cześć,
czy możecie podpowiedziec jak skutecznie złożyc reklamacje ?
od kilku dni mam problem przy próbie wysłania formularza reklamacyjnego - cały czas pojawia sie komunikat "
"coś poszło nie tak, spróbuj ponownie później" .
Próbowałem różnych powodów reklamacji, ze zdjęciem i bez - problem jak występował tak występuje nadal.
Prośba o informacje co robie nie tak.
@vanleni zacznij proszę od wyczyszczenia plików cookies oraz pamięci podręcznej i sprawdź, czy problem występuje także na innych przeglądarkach. Jeśli to nie pomoże, prześlij mi proszę cały zrzut swojego ekranu w wraz z tym komunikatem oraz podaj numer zamówienia lub przesyłki, którego dotyczy.
problem nadal wystepuje, na innych przeglądarkach równiez.
przesyłam zrzut ekranu.
@vanleni dziękuję. Czy do tego formularza przeszedłeś z poziomu zakładki Moje zakupy?
tak
czy wiadomo już czemu pojawia sie ten komunikat ?
@vanleni niestety wciąż nie dostałam odpowiedzi, ale z uwagi na to, że dziś mija termin na reklamację, zgłoś ją proszę przez dyskusję, maila lub centrum wiadomości.