Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zgłoszenie dotyczy problemu technicznego z płatnościa - po dodaniu karty podarunkowej, nie mogę dokończyć płatności (przelew ani blik nie działa) i otrzymuję komunikat błędu. Sprawa została zgłoszona nr "38330909" [ ref:!00D240aE05.!500Ti01tgKn:ref ] ale do tej pory nie otrzymałem odpowiedzi na zadane pytania.
Dodatkowo, karta podarunkowa (200 zł) ma już status "wykorzystanej". Proszę o wsparcie.
@___Robert___ Twoje zgłoszenie do nas dotarło, dlatego poczekaj proszę cierpliwie na odpowiedź. Na wszystkie wiadomości odpowiadamy w kolejności ich napływania.
Jak długo mam czekać na odpowiedź? Dzisiaj mija tydzień czasu, równy tydzień ciszy.
Zamówienie zostało anulowane , co z kartą podarunkową którą zmarnowałem na zakup którego nie mogłem sfinalizować przez błąd w architekturze strony ??
@___Robert___ Poprosiłam o pilną interwencję w tej sprawie. Twój przypadek analizowany jest przez dział techniczny, dlatego trwa to nieco dłużej. Dziękuję za Twoją cierpliwość!
Dzien dobry, czy doczekam sie w koncu rozwiazania problemu albo konkretnej odpowiedzi od supportu Allegro?
To co otrzymalem do tej pory to jakas generyczna odpowiedz pisana chyba przez bota.