anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak odpowiedzi na zgłoszenie nr "38330909"

___Robert___
#7 Wielbiciel#

Zgłoszenie dotyczy problemu technicznego z płatnościa -  po dodaniu karty podarunkowej, nie mogę dokończyć płatności (przelew ani blik nie działa) i otrzymuję komunikat błędu. Sprawa została zgłoszona nr "38330909" [ ref:!00D240aE05.!500Ti01tgKn:ref ] ale do tej pory nie otrzymałem odpowiedzi na zadane pytania. 

Dodatkowo, karta podarunkowa (200 zł) ma już status "wykorzystanej". Proszę o wsparcie. 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@___Robert___ Twoje zgłoszenie do nas dotarło, dlatego poczekaj proszę cierpliwie na odpowiedź. Na wszystkie wiadomości odpowiadamy w kolejności ich napływania. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

___Robert___
#7 Wielbiciel#

Jak długo mam czekać na odpowiedź? Dzisiaj mija tydzień czasu, równy tydzień  ciszy.

Zamówienie zostało anulowane , co z kartą podarunkową którą zmarnowałem na zakup którego nie mogłem sfinalizować przez błąd w architekturze strony ?? 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@___Robert___ Poprosiłam o pilną interwencję w tej sprawie. Twój przypadek analizowany jest przez dział techniczny, dlatego trwa to nieco dłużej. Dziękuję za Twoją cierpliwość! 

oznacz moderatorów

___Robert___
#7 Wielbiciel#

Dzien dobry, czy doczekam sie w koncu rozwiazania problemu albo konkretnej odpowiedzi od supportu Allegro? 

To co otrzymalem do tej pory to jakas generyczna odpowiedz pisana chyba przez bota.

 

oznacz moderatorów