Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, proszę o pomoc. Zrobiłam anulowanie zakupu zaraz po wpłaceniu środków. Sądziłam, iż pieniądze wrócą na konto jednak tak się nie stało. Po kilku dniach otworzyłam dyskusję, które przez pomyłkę zakończyłam. Niestety nie otrzymałam zwrotu pieniędzy, kontaktu ze sprzedającym nie ma!! Zwrot środków oczywiście nie nastąpił. Co mogę zrobić w zaistniałej sytuacji?
@danuta0506 Cześć. Skontaktujemy się ze Sprzedającym w tej sprawie.
Już to robiłam kilka razy. Interesuje mnie czy jest opcja wznowienia dyskusji?
@danuta0506 Pomoc możesz osiągnąć pisząc tu, mogą tam Ci nawet wznowić dyskusje: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
@danuta0506 Nie ma takiej możliwości, bo zamknęłaś dyskusję jako "rozwiązaną". Wysłaliśmy ostrzeżenie do Sprzedającego. Nie martw się, z pewnością odzyskasz pieniądze.
@danuta0506 anulowanie = odstąpienie a zgodnie z prawem sprzedawca ma do 14 dni, wróć tu jak minie ten termin 🙂 oczywiście nie widzę powodu tyle czekać ze zwrotem ale prawnie wszystko jest ok !
Art. 32. 1. Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w
terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od
umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym
koszty dostarczenia rzeczy.