Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam 20 grudnia zamówiłam towar i odrazu anulowalam zakup próbowałam się kontaktować ze sprzedawca ale nie odpowiada do dziś nie dostałam zwrotu pieniędzy co robić ?
@aazile123 Spróbuj tu napisać, powinno pomóc:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Spróbuje dziękuje 😁
@aazile123 Minął już odpowiedni czas, możesz wystąpić o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia Wnioski są rozpatrywane w ciągu 7 dni, zwrot wpłaty otrzymasz.
Jak weszłam w link i wybrałam to zamówienie to wyskoczyło mi to „Nie możesz zgłosić problemu do tego zakupu, ponieważ został on anulowany.” 😏
@aazile123 Możesz spróbować na czacie, od 8.00.:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a Po 14 dniach od zakupu złóż wniosek do POKu:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158
@aazile123 To jakiś błąd Allegro, anulowany, ale opłacony. Program Ochrony Kupujących powinien obejmować takie sytuacje - napisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158
Chyba był chwilowy błąd już złożyłam wniosek mam nadzieje ze już wszystko będzie dobrze dziękuje bardzo za Pomoc
xyz96 - jak zwykle piszesz bzdury . Nie masz żadnych dowodów od kupującego. Na czym opierasz swoje odpowiedzi? To przecież już było przerabiane... Skąd wiesz, że opłacony? Kto Ci wysłał potwierdzenie zapłaty? Skąd wiesz jaki status ma płatność?
Czyli nie wiesz nic, a jednak udzielasz porad i wyjaśnień.
Przecież napisałam ze opłacony i tego samego dnia anulowalam zakup. Mogę zaliczyć załącznik ale już złożyłam formularz i tam jest wszystko, porada była jak najbardziej trafna