Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam dwie transakcje, gdzie towar został zwrócony już dawno temu. W czerwcu dostałem powiadomienie że sprzedający zwrócił środki przez PayU, a pieniądze nie trafiły na konto. Sprawdziłem historię konta w banku jak i środki na Allegro i nie ma tych pieniędzy. Gdzie mam to reklamować?
Jeśli to powiadomienie o zwrocie wpłaty było od Allegro, reklamację złóż tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f Masz tam szybki czat, ale lepiej napisz przez formularz kontaktowy.
Jeżeli to powiadomienie było od sprzedawcy, reklamację złóż sprzedającemu tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa Po 24 godzinach w dni robocze możesz tam poprosić o pomoc Allegro.
Rozumiem, że tu; https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/ sprawdzałeś.
Zgłosiłem przez https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
załączyłem maile, zobaczymy co Allegro odpowie.
Jak sprzedający zwraca środki to mail przychodzi od Allegro, jeżeli nie był od Allegro, to sprzedający ich nie przelał i wprowadza cię w błąd.
Mail był od Allegro, problem w tym że transakcja PayU nie została z jakiegoś powodu zrealizowana. Allegro musi sprawdzić co się stało bo pieniędzy nie ma na koncie. @Demiurg, tak, tam też sprawdzałem.
@rpilar Już kilka osób pisało tu o podobnym problemie. Niby wpłata została przez PayU zwrócona, a środki do banku nie dotarły. Wyjaśniaj to do skutku, te pieniądze muszą się znaleźć.