Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedający dokonał zwrotu pieniędzy zaraz po anulowaniu zamówienia. Pieniądze nie dotarły. Minął tydzień.
nr zamowienia
69165eb0-7648-11ed-a32e-e3abea962120
prosze o pomoc
A skąd wiedza że dokonał zwrotu, był mail od Allegro o zwrocie? jeżeli był to w 3dni powinny wrócić tam skąd wyszły a jak nie było to nie zwrócił.
Potwierdzenie zwrotu jest pieniędzy na koncie nie ma, mija tydzień
@goya2016 Cześć. Zwrot został zlecony prawidłowo. Widzę, że płatności za to zamówienie dokonałaś za pomocą Apple Pay. Płatności zarówno Apple Pay wymagają użycia jednorazowych tokenów, których numery mogą się różnić od numeru podpiętej, jak i użytej karty. Za pośrednictwem tego tokena zwrot znajdzie się na karcie podpiętej do usługi. Jeśli nie możesz zlokalizować wpłaty, skontaktuj się z bankiem (wydawcą karty).