anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

chcę zgłosić reklamacje proszę o wymianę uszkodzonego produktu i dostarczenie brakującego drugie pro

msr-cus
#7 Wielbiciel#

W dniu 9 października br. odebrałem  w paczkomacie uszkodzoną paczkę która była rozerwana.  Z dziury w paczce widać było jeden uszkodzony produkt natomiast drugiego w ogóle nie było w paczce - był brak. Zgłosiłem reklamację do dostawcy który obarczył mnie obowiązkiem reklamacji tego poprzez Allegro. W rozwiązaniu problemu poprosiłem o pomoc  Allegro które odpisało "Przykro mi, że otrzymał Pan uszkodzony towar. Proszę msr-cus o złożenie reklamacji pod linkiem: https://allegro.pl/pomoc/last-mile/zloz-reklamacje" 

próbuję to zrobić ale nie ma żadnej zakładki do zgłoszenia reklamacji

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@msr-cus najlepszym rozwiązaniem będzie założenie dyskusji ze sprzedawcą. W zakładce Moje Zakupy wybierz zamówienie, dla którego chcesz otworzyć dyskusję. Przejdź do szczegółów zamówienia i kliknij [zgłoś problem z zakupem]. W kolejnym kroku wskaż powód dyskusji i zaznacz jedną z opcji dostępnych na liście. Sprzedający będzie miał 24 godziny na odpowiedź (czasu nie liczymy w weekendy i święta), będziesz mógł poprosić nas o pomoc.

   Nicol
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

msr-cus
#7 Wielbiciel#

Już to zrobiłem i od Allegro przyszła odpowiedź następującej treści

W rozwiązaniu problemu poprosiłem o pomoc  Allegro które odpisało "Przykro mi, że otrzymał Pan uszkodzony towar. Proszę msr-cus o złożenie reklamacji pod linkiem: https://allegro.pl/pomoc/last-mile/zloz-reklamacje" 

Więc to zrobiłem i co dalej ?

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@msr-cus podaj numer zamówienia. 

   Nicol
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

fox_paws
#13 Ambasador#

@msr-cus  Jeśli paczka była rozerwana, to dlaczego ją odebrałeś? Na ekranie paczkomatu należy wybrać "mam uwagi do paczki" i włożyć paczkę z powrotem do skrytki, a następnie w domu wypełnić protokół szkody.

Wypełnij protokół szkody i prześlij sprzedawcy.

https://inpost.pl/protokol

oznacz moderatorów

msr-cus
#7 Wielbiciel#

Super, robię to codziennie i jestem obyty w temacie

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@msr-cus Sprzedający musi odpowiedzieć, a te BOTy to niczego nie wprowadzają tylko zamieszanie.

oznacz moderatorów

msr-cus
#7 Wielbiciel#

Tak to prawda, dzięki 

oznacz moderatorów