Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W dniu 9 października br. odebrałem w paczkomacie uszkodzoną paczkę która była rozerwana. Z dziury w paczce widać było jeden uszkodzony produkt natomiast drugiego w ogóle nie było w paczce - był brak. Zgłosiłem reklamację do dostawcy który obarczył mnie obowiązkiem reklamacji tego poprzez Allegro. W rozwiązaniu problemu poprosiłem o pomoc Allegro które odpisało "Przykro mi, że otrzymał Pan uszkodzony towar. Proszę msr-cus o złożenie reklamacji pod linkiem: https://allegro.pl/pomoc/last-mile/zloz-reklamacje"
próbuję to zrobić ale nie ma żadnej zakładki do zgłoszenia reklamacji
@msr-cus najlepszym rozwiązaniem będzie założenie dyskusji ze sprzedawcą. W zakładce Moje Zakupy wybierz zamówienie, dla którego chcesz otworzyć dyskusję. Przejdź do szczegółów zamówienia i kliknij [zgłoś problem z zakupem]. W kolejnym kroku wskaż powód dyskusji i zaznacz jedną z opcji dostępnych na liście. Sprzedający będzie miał 24 godziny na odpowiedź (czasu nie liczymy w weekendy i święta), będziesz mógł poprosić nas o pomoc.
Już to zrobiłem i od Allegro przyszła odpowiedź następującej treści
W rozwiązaniu problemu poprosiłem o pomoc Allegro które odpisało "Przykro mi, że otrzymał Pan uszkodzony towar. Proszę msr-cus o złożenie reklamacji pod linkiem: https://allegro.pl/pomoc/last-mile/zloz-reklamacje"
Więc to zrobiłem i co dalej ?
@msr-cus podaj numer zamówienia.
@msr-cus Jeśli paczka była rozerwana, to dlaczego ją odebrałeś? Na ekranie paczkomatu należy wybrać "mam uwagi do paczki" i włożyć paczkę z powrotem do skrytki, a następnie w domu wypełnić protokół szkody.
Wypełnij protokół szkody i prześlij sprzedawcy.
Super, robię to codziennie i jestem obyty w temacie
@msr-cus Sprzedający musi odpowiedzieć, a te BOTy to niczego nie wprowadzają tylko zamieszanie.
Tak to prawda, dzięki