Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć kupiłem zegarek i w gratisie była ochronne szkło na niego, niestety zegarek nie jest taki jak był opisywany i chciałem go zwrócić i mogę go zwrócić jeżeli nakleiłem już te ochronne szkło? reszta jest w idealnym stanie
Lepiej usuń to szkło, jeśli się da. Ze szkłem też możesz zwrócić, ale sprzedawca może potrącić Ci część zawracanej kwoty dlatego, że zegarek nie będzie już w stanie fabrycznym, z dnia zakupu i może mieć mniejszą wartość.
Powyższe dotyczy konsumenckiego zwrotu bez podania przyczyny.
Jeżeli jednak zegarek jest niezgodny z opisem, możesz złożyć reklamację z tego powodu. Jeśli reklamacja jest zasadna, sprzedawca powinien Ci zegarek wymienić na zgodny z opisem lub oddać całą wpłatę i koszt odesłania.
Nie może wtedy niczego potrącać. Reklamację możesz wysłać mailem, określić niezgodności z opisem i odesłać zegarek na adres do reklamacji podany w zakładce Reklamacja na aukcji.
Jeżeli usunę szkło to sprzedawca nie potrąci części kwoty dlatego że nie wyśle mu tego szkła? (było jako gratis )
@Client:99508807 jeśli po usunięciu szkła zegarek bedzie w stanie fabrycznym nie powinien nic potrącać
Możesz też skontaktowac sie ze sprzedawca i ustalic czy woli aby szkło usunąć czy też zostawić naklejone.
A swoją drogą nie rozumiem. Po co naklejac szkło skoro zegarek Ci sie nie podobal i chcesz go oddac??? . Trzeba było po prostu wszystko spakowac od razu i zrobic zwrot. Wówczas nie byłoby żadnego problemu.
@Client:99508807 Wtedy nie może Ci potrącić nic z wartości zegarka, ale z drugiej strony w takiej sytuacji powinieneś też odesłać ten gratis.
Lepiej nic nie mów sprzedawcy, odklej to szkło, doprowadź zegarek do stanu fabrycznego i zwróć. Jeśli nie oddasz gratisu, może nic Ci nie potrąci, bo w końcu to gratis, bez określonej wartości, a gdyby nawet, znacznie mniej niż za zegarek
@xyz96 Świetne podpowiedzi, usuń szkło i udawaj że go nie naklejałeś. Kup odkurzacz i zanim odeślesz sprzątnij u siebie, wyjmij worek albo i nie, kup książkę przeczytaj, złam blok i odeślij, potem wystaw negatywa że blok był złamany. A jak coś sprzedającemu się nie spodoba to dyskusja, najlepiej nie rozwiązana i POK. Niech czuje kto rządzi.
Nie rozumiem pewnego zwrotu... oczywiście wyrwane z kontekstu ale ....
"sprzątnij u siebie..... A jak coś sprzedającemu się nie spodoba to dyskusja"
moim skromnym zdaniem bym proponował nie reagować na (porady)
@Nad_Pilica Tak, moje porady zazwyczaj są prawidłowe 🙂 Po co ma udawać, że nie nakleił? Po prostu nie wspomina o tym i oddaje zegarek w stanie niepogorszonym.
Sprzedawca w takiej sytuacji musi oddać pełną wartość.
@Client:99508807 Sprzedawca może potrącić za uszkodzenia powstały przy nakładaniu lub usuwaniu tego szkła jak coś zauważy.
@Client:99508807 przynajmniej się przejmujesz w jakim stanie odsyłasz produkt i za to już szacun.
Ja dostaję często brudne, wypaćkane rzeczy, zniszczone opakowania, a w 90% procentach ich brak oraz niekompletne produkty. Norma to jak ktoś brudnymi w smarze łapami - wymaca produkt i opakowanie, tak, że potem wszystko śmierdzi tym smarem i nie idzie tego odczyścić. Lusterka odsyłają w kopertach papierowych, zwykłymi listami wciskanymi do skrzynki, mylą adresy do zwrotu, potrafią wysyłać za pobraniem. Tak się zwraca na allegro, a potem niech sprzedawca się buja z tymi produktami, bo klient nasz Pan.
Ja odeśle produkt w orginalnym opakowaniu i w nienaruszonym stanie tylko nie wiem czy odkleić tą szybkę ochronną czy nie. Reszta zostanie odesłana w takim stanie jak do mnie doszła. Współczuje że takie rzeczy dostajesz, ale niektórzy nie rozumieją że po drugiej stronie też jest człowiek : )
@Client:99508807 uważam że powinieneś się próbować skontaktować z sprzedawcą. W moich kilku przypadkach to pomagało, sprzedający i kupujący są ludzmi i powinni się zrozumieć.
jest jakiś sklep stacjonarny który podczas oględzin pozwoliłby na naklejenie szkła na telefon czy zegarek ?
jak ktos wie o takim sklepie to podeślijcie adres 😉 z góry dzieki
Client:99508807 - skontaktuj się ze sprzedawcą. Fajnie, że chociaż do czegoś się "poczuwasz".
Ja ostatnio otrzymałem zwrot od kupującego - oczywiście w ramach "smart". Myślałem, że to tylko zwrot dla darmowego otrzymania towaru za 2 zł. Zwróciłem kasę bez otwierania przesyłki. Za 2 dni otworzyłem paczkę - towar używany, częściowo zniszczony, na tarce nawet były resztki tartych ziemniaków. 38 zł "w plecy".