Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:103318134 złożyć reklamacje do sprzedawcy.
@Client:103318134 a to sprzedawca nie nadał w terminie, czy kurier zgubił paczkę🤔
Cześć, @Client:103318134. W tej sytuacji najlepszym rozwiązaniem będzie rozpoczęcie Dyskusji ze sprzedającym. Na Twoją prośbę doradca włączy się do rozmowy i pomoże w wyjaśnieniu sprawy.
@Client:103318134 Pomoc uzyskasz wtedy gdy opiszesz sytuację. Pytania: jaki był termin wysyłki podany w aukcji? czy sprzedajacy wysłał w terminie? czy to osoba prywatna czy firma? Ska wiesz jaki był termin dostawy ?
Albo jeszcze jedna kwestia czy ta osoba się sugerowała przewidywanym czasem dostawy a nie to co deklaruje sprzedający 🙂
ps. potem są negatywy z opisem napisane było "kup dziś dostawa jutro"