anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Chce zwrot pieniedzy za niedostarczony produkt w terminie co mam zrobic?

Client:103318134
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:103318134 złożyć reklamacje do sprzedawcy.

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#12 Orędownik#

@Client:103318134  a to sprzedawca nie nadał w terminie, czy kurier zgubił paczkę🤔

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Client:103318134. W tej sytuacji najlepszym rozwiązaniem będzie rozpoczęcie Dyskusji ze sprzedającym. Na Twoją prośbę doradca włączy się do rozmowy i pomoże w wyjaśnieniu sprawy.  

   Marysia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@Client:103318134 Pomoc uzyskasz wtedy gdy opiszesz sytuację. Pytania: jaki był termin wysyłki podany w aukcji? czy sprzedajacy wysłał w terminie? czy to osoba prywatna czy firma? Ska wiesz jaki był termin dostawy ?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

sklep_solpio
#13 Ambasador#

Albo jeszcze jedna kwestia czy ta osoba się sugerowała przewidywanym czasem dostawy a nie to co deklaruje sprzedający 🙂

ps. potem są negatywy z opisem napisane było "kup dziś dostawa jutro"

oznacz moderatorów