Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Skorzystałam z ochrony kupujących i dostałam zwrot pieniędzy za produkt który do mnie nie dotarł. Teraz się okazuje że poczta miała problem z informacją i produkt jest do odebrania. Przesyłka z zagranicy. Co zrobić?
A zależy Ci na tym produkcie? Jeżeli tak to możesz go odebrać a następnie skontaktować się z Allegro, wyjaśnić sytuację i oddać pieniądze które Ci zwrócili (o ile będą je chcieli).
Jeżeli nie odbierzesz to przesyłka powinna wrócić do nadawcy. Ale to już nie Twój problem tylko sprzedawcy.
Tak zależy mi na tym produkcie muszę tylko zapłacić chyba podatek na poczcie bo to była przesyłka z zagranicy ale to chyba w niczym nie koliduje, czy li normalnie odbieram i kontaktuję z allegro w sprawie zwrotu pieniędzy?
No i może wypadało by napisać do sprzedającego, przynajmniej jedno słowo: Przepraszam
O poprawieniu komentarza nie wspomnę.
W zasadzie nie powinieneś odbierać towaru ale jak ci zależy to zapytaj allegro ale : https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/program-ochrony-kupujacych/otrzymalem-rekompensate-z-pok-a-n...
@Monia6233 Nie musisz już odbierać tego towaru, nie masz takiego obowiązku. Towar wróci do sprzedawcy. Nic poza tym nie musisz robić.
Jeśli go odbierzesz, będziesz musiała oddać pieniądze z POK.
Za nic sprzedającego nie musisz przepraszać, to on powinien Cię przeprosić za opóźnienia przewoźnika, co co zgodnie z prawem odpowiada.