Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Produkt który zakupiłem to dron. Sprzedawca opisywał jak jest świetny i jak to dobrze nie nagrywa. Po otrzymaniu wyszło że sprzedawca a oszukał w praktycznie każdym punkcie. Napisałem do niego wiadomość o takiej treści.
Dzień dobry, pisze w sprawie drona którego kupiłem i mam pewne zastrzeżenia
1 Dron nie nagrywa w 4K tak jak jest w opisie
2 Zasięg drona nie przekracza 100m( później traci zasięg i spada zamiast wracać )
3 Na trzech akumulatorach działa tylko 30 minut a w ogłoszeniu było zagwarantowane 60 minut
4 Funkcja robienia zdjęć za pomocą gestów nie działa ( zapewne przez to że kamera jest za słaba żeby cokolwiek wychwycić)
5 Funkcja „ follow me” nie działa( dron gdzieś lata ale nie podąża za osobą)
6 Odnośnie drugie podpunktu dron nie wraca tak jak powinien zarówno gdy ma mało baterii jak i gdy traci zasięg
W związku z takimi niedociągnięciami proszę o zwrot pieniędzy
On zaproponował mi że zrobię reklamację, ale uważam że dron nie jest nowy i nie można by go znowu „postawić na półkę „
Czy jest możliwość uzyskania zwrotu pieniędzy ?
@Client:110280729 złóż reklamacje z tytułu niezgodności z opisem i ewentualnie odeślij do sprzedawcy. Sprzedawca ma 14 dni na wydanie decyzji. Sprzedawca może odrzucić reklamacje lub uznać wtedy albo wymienia/naprawia/zwraca pieniądze.