Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówiłem przedmiot i chce go zwrócić produkt nie został jescze wysłany, a tam mi pisze ze musze odebrać i każe mi wybrać sposób syslykki co robic?
@Client:70594030 Nie musisz go odbierać, a jednocześnie możesz dokończyć i wysłać formularz zwrotu. Wybierz sposób odesłania, to Ci w niczym nie przeszkadza. Wyślij formularz - będzie to dla sprzedawcy Twoje odstąpienie od umowy, czyli sprzedawca nie wyśle już towaru, tylko odda Ci całą wpłatę.
Jeżeli nie możesz już anulować zakupu to zrób tak i nie musisz odbierać przesyłki:
@LEW433 Skopiował powyżej ten artykuł Allegro; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-z-allegro-smart/jak-zwrocic-przedmioty-kupione-w-ramac...
@Client:70594030
Nie możesz zwrócić czegoś w posiadanie czego jeszcze nie wszedłeś.
Aby coś zwrócić (odesłać do sprzedawcy) najpierw musisz to coś przyjąć.
Przed otrzymaniem towaru możesz natomiast odstąpić od Umowy.
Ważne !!: Odstąpienie od Umowy to nie to samo co zwrot !
Jeżeli produkt nie został jeszcze wysłany, możesz skorzystać z prawa do odstąpienia od zakupu anulując go (nie poniesiesz wówczas żadnych kosztów - również przesyłki zwrotnej, ani wybranej przesyłki do Ciebie jeżeli nie była najtańszą z oferowanych).
Generalnie szukaj informacji w pomocy, bo potrzebne było by nieco większe rozjaśnienie sytuacji. Poczytaj sobie tutaj:
Nie jest fajne (zwłaszcza gdy sprzedający nie jest firmą), gdy ktoś kupuje i się rozmyśla (tym bardziej po licytacji). Zachęcam do rozsądnych zakupów. Na plus, że chociaż zgłaszasz sprawę sprzedającemu przed wysyłką ;]
@Client:70594030Nie musisz go odbierać, a jednocześnie możesz dokończyć i wysłać formularz zwrotu. Wybierz sposób odesłania, to Ci w niczym nie przeszkadza. Wyślij formularz - będzie to dla sprzedawcy Twoje odstąpienie od umowy, czyli sprzedawca nie wyśle już towaru, tylko odda Ci całą wpłatę
Jeżeli nie możesz już anulować zakupu to zrób tak i nie musisz odbierać przesyłki:
Przejdź do zakładki Moje zakupy i kliknij [szczegóły zakupu] przy zamówieniu, z którego produkt chcesz zwrócić. Następnie kliknij [zwróć część lub całość zakupu].
Wskaż przedmioty, które chcesz zwrócić, i wybierz z listy odpowiedni powód. Możesz wybrać osobny powód zwrotu dla każdego produktu w zamówieniu.
Wypełnij formularz – podaj w nim dane do zwrotu środków. Następnie kliknij [zwracam produkty].
Na kolejnej stronie wskaż sposób wysyłki zwracanej paczki (z Allegro Smart! lub wysyłką własną)
@Client:70594030 - zakładam, że to zakup od firmy.
Nie ma w tym przypadku czegoś takiego jak "zwrot" - przecież nie odebrałeś towaru, żeby móc go zwrócić. Możesz sprzedającemu wysłać odstąpienie od umowy - np. na e-mail (za potwierdzeniem odbioru) lub listem poleconym.
Formularz zwrotu nie jest równoznaczny z odstąpieniem od umowy - zawiera on jedynie informacje, że kupujący zwraca zakupiony przedmiot. Nie ma w nim nigdzie informacji, że odstępuje od zawartej umowy.
@xyz96 - pisze: "Wyślij formularz - będzie to dla sprzedawcy Twoje odstąpienie od umowy, " - a na jakiej podstawie tak piszesz? Gdzie w formularzu jest napisane, że kupujący odstępuje od zawartej umowy?