Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem buty z [edycja]
towar zwróciłem a kasy nie ma.Co mam zrobić w tej sytuacji ? za towar zapłaciłem 144.85 zł .
Już ponad miesiąc czekam na forse.
@krzysztofkucz1 Otwierasz dyskusję, zaraz go zmobilizujesz:https://allegro.pl/dyskusje/nowa lepszy sposób jest taki że składasz wniosek do POK:https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index
dzięki
po 1 nie używaj publicznie danych firmy - to w niczym nie pomaga a może zaszkodzic
po 2 sprawdz czy paczka wóciła do sprzedawcy czy tez może zagineła a sprzedawca nic nie wie o zwrocie (powinieneś mieć numer nadania do śledzenia przesyłki)
po 3 jesli paczka wróciła i mineło 14 dni od jej powrotu wowczas po prostu napisz do sprzedawcy w formie pytania o przedmiot . Byc może po prostu zapomniał i od razu Ci zwróci pieniądze.
po 4 Jełsi to nie pomoże załóż dyskusje tam pomoże Ci allegro (bo rozumiem że przedmiot kupowany na allegro) a jesli allegro nie zdyscyplinuje sprzedawcy bedziesz mógł sie ubiegać o zwrot z programu ochrony kupujacych
Powodzenia 🙂
@_Likos_ Jeżeli został zwrot zrobiony przez Allegro to sprzedawca dostał wiadomość o zwrocie, więc nie pisz że zapomniał, oczywiście może się wstrzymać ze zwrotem do czasu otrzymania towaru ale ma 14 dni na zwrot.
@milka1234567890 nie wiemy czy zwrot był przez allegro. Mogło byc po prostu odesłanie towaru z odstąpieniem w paczce (klient nic nie napisał napisal tylko że odesłał) a byc może w ogóle nie nastąpiło formalne odstąpienie od umowy i sprzedawca nawet nie wie co to za paczka wrócila i dlaczego. Poza tym biore poprawke że wszędzie pracują ludzie. Ktos mógł przyjąc przesyłke połozyć i zapomniec albo np sie rozchorowac i firma nic nie wie że paczka dotarła.
Moim zdaniem zawsze nalezy zacząć od przepływu informacji gdyż w ten sposób sie rozwiązuje połowe takich spraw. Oczywiscie jeśli by sie okazało że to nie pomoże wówczas należy podjąć kolejne kroki.
@krzysztofkucz1 Otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i po 24 godzinach w dni robocze, o ile sprzedawca nie zareaguje, poproś w nim o pomoc Allegro. Jeżeli mimo to nie otrzymasz zwrotu wpłaty, wypełnij wniosek o zwrot środków z Programu Ochrony Kupujących - Allegro gwarantuje bezpiecznie zakupy; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Nie musisz sam sobie utrudniać i komplikować sprawy, jak ktoś wyżej Ci radzi. Po prostu otwórz spór, a potem skorzystaj z POK. To najskuteczniejsze i najszybsze metody na odzyskanie pieniędzy.
po 3 jesli paczka wróciła i mineło 14 dni od jej powrotu wowczas po prostu napisz do sprzedawcy w formie pytania o przedmiot . Byc może po prostu zapomniał i od razu Ci zwróci pieniądze.
@_Likos_ wprowadza w błąd. Jeśli paczka wróciła, sprzedawca ma obowiązek oddać wpłatę w tym samym czasie, a nie dopiero po 14 dniach od powrotu paczki. 14 dni liczy się od chwili otrzymania oświadczenia o rezygnacji.
Poza tym @_Likos_ jest mało wiarygodny, ponieważ udziela tu porad, a sam w każdej aukcji stosuje klauzule niedozwolone z rejestru UOKiK, czym rażąco narusza prawo i regulamin Allegro. Nie wiem, jakim cudem ten sprzedawca uzyskał status SS w związku tym.
4) UWAGA!! PRZY WYBORZE LISTU ZWYKŁEGO EKONOMICZNEGO W ZWIĄZKU Z BRAKIEM MOŻLIWOŚCI ŚLEDZENIA PRZESYŁKI NIE PONOSIMY ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA OPÓŹNIENIA, ZAGINIĘCIE LISTU LUB INNE KŁOPOTY Z PRZESYŁKĄ.PEŁNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ PONOSI KUPUJĄCY.
Ten zapis jest niezgodny z art. 548 Kc.
@Paint_Box naprawde ????
Myśle że powinnas/es to zgłosic 🙂 Juz zacieram ręce 🙂 . Nie wiem skąd skopiowałas/es ten tekst lecz jeśli bym miał czas to byśmy sie w sądy pobawili uwierz mi 🙂
@_Likos_ Już nie muszę zgłaszać, przestraszyłeś się i usunąłeś ten niedozwolony zapis nr 4. z zakładki O sprzedającym 🙂
Pozostały tylko 3 punkty;
1) Informujemy że opcja darmowa dostawa dotyczy wyłącznie transakcji przedpłatowych i jest realizowana wyłącznie usługa Pocztex kurier 48. W związku ze znacznie wyższą ceną przesyłek pobraniowych nie jesteśmy w stanie realizować darmowych wysyłek za pobraniem.
2) W związku z dużą ilością nieodbieranych przesyłek pobraniowych informujemy że nie wysyłamy przesyłek pobraniowych przy zaukupach z konta:
Przesyłki przy zakupach z tych kont,wysłamy WYŁĄCZNIE za przedpłatą.
3) Wysyłki dokonujemy tylko iwłącznie na terenie POLSKI. Wysyłka za granice nie jest możliwa.
Punkt 2. też jest niezgodny z regulaminem. Jeżeli udostępniasz pobrania, nie możesz nikogo z tej formy dostawy wyłączać.
@Paint_Box NOOO masz racje.
Jak tylko przyszełem na AG i zobaczyłem że jesteś to od razu sie tak wystraszylem że na sesje do psychologa sie zapisalem hihi 🙂
@Paint_Box punkt drugi jest ZGODNY Z PRAWEM a który to punkt regulaminu lamie ? Bo nie doczytalem wiec oświec.
Zgodnośc z prawem:
"Z normy art. 135 k.w. wynika, że bezwzględnie nie wolno towaru ukrywać, a odmówić sprzedaży towaru można jedynie, gdy ma się ku temu uzasadnioną przyczynę"
Uzasadniona przyczyna: powyższe konta sa kontami malo wiarygodnymi z których wraca duża ilośc nieodebranych przesyłek.
Ponadto z kazdy z tych klientów może dokonac zakupu przedpłatowego.
A poza tym jak widzisz mam czas wiec teraz OBIECUJE że bedziemy rozmawiac dużo czesciej i dużo wiecej. Skoro Ty nie boisz sie banówi i otwierasz kolejne konta na AG to znaczy że ja także bede mógł 🙂