anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

co mam zrobić gdy zakupione urządzenie na gwarancji zepsuło sie i nie ma kontaktu ze sprzedajacym

idg25
#1 Nowicjusz#

w listopadzie 2021 roku zakupiłam  od    24medyczny_pl nowy

Cichy inhalator ORO MESH siateczkowy membranowy
10683132748
Po zakupieniu inhalatora używany był kilkanaście razy, po czym się zepsuł.
Podjęłam próby kontaktu ze sprzedającym ktoś się zgłosił i stwierdził, że nigdy takich rzeczy nie sprzedawał, po czym ponownego kontaktu nie było. nie wiem jak wymienić na sprawny inhalator bądź zwrot gotówki
 
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

Gwarancji udziela gwarant i przeczytaj w zakladce "Moje zakupy" kto nim jest i na jaki czas jej udzielił: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione

ale możesz złożyć reklamację z tytułu rękojmi ale w 2 roku to na Tobie leży obowiązek udowodnienia że wada była istotna w momencie zakupu, możesz także otworzyć dyskusję, masz tam pomoc Allegro: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

Jeśli zakup był w 2021 roku to obowiązywał wtedy 90 dniowy termin otwarcia dyskusji,  zazwyczaj prawo nie obowiązuje wstecz, chociaż na Allegro to wszystko jest możliwe.

Można próbować otworzyć dyskusję może Allegro podejmie sprawę, ale ostatnio oni  jakby mniej chętnie pomagają kupującym.

oznacz moderatorów