Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po 3 miesiącach od zakupu butów rozkleiła mi się podeszwa w obu butach. Oddaliśmy do reklamacji i prośba o zwrot pieniędzy. Napisali że nie można dostać zwrotu pieniędzy, jedynie odeślemy naprawione a jak nie to odeślą nam zepsute. Skleili ale po miesiącu znów się rozkleiły,mniej więcej w tych samych miejscach.musielismy sami zapłacić za wysłanie ich do producenta. Co mozna zrobić aby otrzymać zwrot pieniędzy za buty.
@Client:134542287 przy pierwszej reklamacji sprzedawca decyduje o sposobie rozstrzygnięcia reklamacji. Przy kolejnej takiej samej reklamacji możesz żądać zwrotu pieniędzy.
Zgłaszałeś problem z transakcją (dyskusja) w szczegółach zakupu?
ewentualnie jeżeli kupiłeś od przedsiębiorcy możesz udać się po poradę do lokalnego rzecznika konsumenta.
@Client:134542287 jeśli jest to druga reklamacja, to sprzedający nie może już zaproponować naprawy lub wymiany. Masz prawo do odstąpienia od umowy lub obniżenia ceny, jeśli sprzedawca nie naprawił lub nie wymienił wadliwego towaru.
Jeśli nie możesz się z nim porozumieć, załóż proszę dyskusję, w razie potrzeby po 24h, będziesz mógł poprosić w niej o nasza pomoc.