Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedający wysłał mi taką wiadomosć;
Powiadomienie odnośnie realizacją zamówienia
Witam piszemy w sprawie zamówienia
1x: GAŁKA ZMIANY BIEGÓW OPEL ASTRA F ASTRA G CORSA B C (8105578987)
1x: K2 BONO CZERNIDŁO DO OPON PLASTIKÓW I GUMY 300ML (9256900340)
1x: K2 EXPRES PLUS SZAMPON SAMOCHODOWY 0,5 L Z WOSKIEM (9229209855)
1x: K2 TURBO PASTA POLERSKA LEKKOŚCIERNA 120G (9227836152)
a mianowicie iż nie jesteśmy w stanie go zrealizować ponieważ została ostatnia szuka która okazała się uszkodzona lub wybrakowana.
Za zaistniałą sytuację serdecznie przepraszam. Proszę o anulowanie zamówienia w portalu Allegro.
Jeśli była robiona przedpłata zwrot został zrealizowany za pomocą Payu na środek płatniczy z którego był robiony przelew.
Pozdrawiamy,
Zespół Sprzedaży Sklepu Autoczescinr1
[edycja]
06 grudnia 2021, 15:10
Moje pytanie czy mam coś robic , nie ma czegos takiego jak anulowanie zpłaconego zamówienia
motomek2 nie anuluj , w zakładce ,, moje zakupy - szczegóły ,, zgłoś problem z zakupem , opisz tam zaistniałą sytuację . Sprzedawca nie ma prawa wymagać od Ciebie anulowania zakupu , to oni nie wywiązali się z transakcji .
@motomek2 Niczego nie anuluj, ten sprzedawca nie może od Ciebie tego wymagać. To on próbuje złamać warunki umowy. Otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i domagaj się dostawy zakupionych produktów, ponieważ została zawarta prawnie wiążąca umowa. W sporze poproś o pomoc pracownika Allegro.
Jeśli to nie załatwi sprawy, zakończ po 14 dniach spór jako nierozwiązany i wystaw sprzedawcy negatywny komentarz, co wpłynie ujemnie na jego jakość sprzedaży. Może więc w przyszłości zacznie się wywiązywać z zawartych umów.
Nie daj się nabrać na jego "serdeczności".