Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówiłem kabinę prysznicową ńa 06.02 przesunięto na 08.02. Później jeszcze 2 razy przesuwano termin..ale zgłosiłem to do firmy hydro san .a przewoźnik (firma Zadbano )miała delikatnie mówiąc to gdzieś. Majster czekał . Trzeba było dopłacić jemu za czas . Więc napisałem iż rezygnuje. Ale problem pozostał. Ponieważ minął przez ten czas zwrot do 14 dni. Oczywiście miało to być za pobraniem. Co teraz
@Client:46939517 Nic.
Czas na odstąpienie od umowy to 14 dni od momentu odbioru przesyłki.
Jeśli miało być za pobraniem to sprzedający nie musi nic zwracać więc temat zamknięty.
@Client:46939517 Czas na zwrot jest 14dni od chwili odebrania, a nie zakupu. Ale jak jest za pobraniem napisz do sprzedającego przez centrum wiadomości najlepiej ze rezygnujesz: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/dane-i-ustawienia-konta/centrum-wiadomosci-allegro-LvY8REV7o...
Osobiście to zrezygnowałbym z usług takiego "majstra". To musi być bardzo kiepski majster, bo solidni idą natychmiast realizacji do następnego zlecenia.
1. - Nic nie płać "pseudo majstrowi" - poszukaj innego, solidnego.
2. - Sprzedawcy napisz, że odstępujesz od zawartej umowy. Najlepiej załóż dyskusję, napisz, że odstępujesz od umowy i sprawa załatwiona.
@Client:46939517 w naszym systemie nie mamy informacji o zgłoszonym przez Ciebie zwrocie, ale w takiej sytuacji jeśli nie odbierzesz przesyłki, kabina wróci do sprzedającego.