Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:34304551 Rozpocznij dyskusję na Allegro. Następnie włącz w nią pracownika Allegro. Rozumiem ze masz potwierdzenia nadania? Jakieś pismo odstapienia/reklamacyjne? Czy tylko telefonicznie?
Mam potwierdzenie nadania przesyłki do sprzędającego. Oraz wiadomość przez allegro że zamówienie przyszło niekompletne. Cała reszta była załatwiana telefonicznie.
Mam także smsy od sprzędającego z danymi do odesłania przesyłki oraz SMS z potwierdzeniem że paczka doszła
@Client:34304551 Zwrot towaru nie musi być dokonywany przez Allegro, można też zwracać normalnie, informując sprzedawcę o rezygnacji i odsyłając towar. Jeśli masz problem z odzyskaniem pieniędzy, napisz to w Dyskusji i po 24 godzinach poproś tam o pomoc pracownika Allegro. Sprzedawca po otrzymaniu informacji o zwrocie powinien oddać pieniądze niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 14 dni. https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Oprócz Dyskusji możesz też poprosić o pomoc Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Jeśli chodzi o środki sprzedający zgodnie z UK powinien zwrócić niezwlocznie nie przekraczającz 14 dnoiwego terminu . Minął tydzień nie ma co się pielkić .