Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ok 16 grudnia kupiłam zestaw creator Titanic 9090 elementów zamiennik klocki. Muszę zaznaczyć że w opisie było napisane o pełnej kompletności i zbieżności z oryginałem. Przez to że zestaw był ogromny i zbliżały się święta z grubsza rozpakowałam zestaw zęby zobaczyć czy jest kompletny jeśli chodzi o ponumerowane opakowania. Z tym było w porządku ale później po rozpoczęciu ,,budowy" wyszło mega dużo nieścisłości( ogromne braki w elementach). Od samego allegro dostałam maila że dany produkt jest określony jako ,, nielegalny/niebezpieczny (naruszenie praw do znaku towarowego i praw autorskich)". Ale też jest napisane że jeśli nie minęło 14 dni mogę zwrócić tyle że jak wyżej już napisałam przyszła do mnie paczka około 16 grudnia a rozpakowałam dużo później. Czy mogę w jakiś sposób odzyskać pieniądze? Sprzedający napisał że może ponoć wysłać brakujące elementy ale żeby to zrobić muszę ja wskazać których brak. Żeby to zrobic musiałabym zropakowac wszystkie paczki i posegregować klocki kolorystycznie co zajęłoby co najmniej 2 tygodnie. Proszę o poradę, co mogę zrobić w takiej sytuacji.
Nie możesz w żaden sposób zwrócić bez zgody sprzedającego, tu w zasadzie sprzedajacy wywiązuje się ze swoich obowiązków- chce uzupełnić brakujące elementy, Ty masz prawo do reklamacji i ją właśnie składasz sprzedajacy ma 14dni na jej rozpatrzenie, i w zasadzie ja rozpatruje (prosi o sprecyzowanie braku elementów) Ty możesz odesłać towar do reklamacji- jak sprzedajacy wyrazi taką potrzebę w celu naprawy(tu uzupełnienia), załóż dyskusję i tu masz pomoc Allegro:
@Client:52119228 tak jak napisał @LEW433, w tej sytuacji pozostaje reklamacja towaru, po upływie 14 dni od otrzymania przesyłki nie ma możliwości skorzystania z odstąpienia, chyba, że sprzedający wyrazi na to zgodę. W ramach reklamacji możesz oczekiwać:
- naprawy towaru
- częściowego zwrotu środków
- całościowego zwrotu środków (w przypadku wady istotnej). Z zaznaczeniem, że jeżeli sprzedający jest w stanie towar wymienić lub naprawić (i jest to pierwsza reklamacja), nie musi godzić się na roszczenie zwrotu środków.
Jeżeli pojawiają się problemy w komunikacji ze sprzedawcą, zachęcam do założenia dyskusji. Zrobisz to w tej zakładce, wystarczy przejść do [szczegóły zakupu] i kliknąć [zgłoś problem]