Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dokonałam przelwu ale płatność została anulowana, pieniędzy nie zwróciło, a przy sprawdzaniu szczegółów przelewu wuskakuje błąd nr. 200. Co to oznacza i jak to rozwiązać?
@Client:76764489 To oznacza, że anulowana wpłata wróci do Ciebie w ciągu 3 dni roboczych. Już teraz w zakładce Moje zakupy możesz płatność ponowić, w przeciwnym wypadku sprzedawca nie otrzyma pieniędzy.
W jaki sposób zostanie zwrocona ta kwota w przypadku przelewu tradycyjnego?
@Client:76764489 czy Twoje pytanie dotyczy zamówienia nr b84f41c1-281c-11ec-a7ea-a50d7f0531d7? Status tej płatności to anulowana, więc pieniądze powinny trafić konto, z którego zrobiłaś przelew lub na adres placówki. Potwierdź proszę czy temat dotyczy tego zamówienia, a sprawdzę to dla Ciebie.
tak dokładnie o te zamówienie chodzi
@Client:76764489 Jeśli pieniądze nie pojawią się na Twoim rachunku do piątku, napisz proszę tutaj ponownie. Wówczas będziemy działać, ale na razie proszę Cię o cierpliwość.
Zwrot dotarł, wszystko w porządku. Dziękuję serdecznie za pomoc ☺️
@Client:76764489 Operator płatności zapyta Cię mailem, gdzie przelać pieniądze.