Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po 2 dniach przedmiot przestał działać.
@sjjk W pierwszej kolejności skontaktuj się ze sprzedającym. Możesz skorzystać np. z Centrum Wiadomości: zakładka Kupione -> szczegóły zakupu -> zapytaj o zakup). W ten sposób złóż reklamację, opisz sytuację, co dokładnie stało się z towarem, jeśli masz taką możliwość, to załącz zdjęcia. Następnie poczekaj na odpowiedź. 🙂
Tak zrobiłem. Otrzymałem odpowiedź "Proszę odesłać urządzenie do nas na reklamacje. Najlepiej to zrobić przez Zwroty Allegro."
No i dobrze ale w opcji [Dowiedz się więcej] jest mowa o zwrotach a po wejściu w [Zwróć zakup] już na wstępie jest tytuł
i po podaniu danych można kliknąć w pomarańczowy przycisk ZWRACAM PRODUKTY.
Ja nie chcę zwracać, chcę zgłosić reklamację coby przedmiot został naprawiony lub wymieniony.
Zwrot gotówki traktuję jako ostateczność.
________ sjjk
Wyślij wiadomość do sprzedawcy z opisem usterki i zapytaj jak u niego wygląda proces reklamacji.
Tak zrobiłem. Otrzymałem odpowiedź "Proszę odesłać urządzenie do nas na reklamacje. Najlepiej to zrobić przez Zwroty Allegro."
No i dobrze ale w opcji [Dowiedz się więcej] jest mowa o zwrotach a po wejściu w [Zwróć zakup] już na wstępie jest tytuł
i po podaniu danych można kliknąć w pomarańczowy przycisk ZWRACAM PRODUKTY.
Ja nie chcę zwracać, chcę zgłosić reklamację coby przedmiot został naprawiony lub wymieniony.
Zwrot gotówki traktuję jako ostateczność.
________ sjjk
@sjjk Podanie numeru konta to formalność podczas zwrotów. To, że zgłosisz zwrot, nie oznacza, że sprzedający zwróci Ci pieniądze w ramach reklamacji. Dodatkowo — jeśli zależy Ci na naprawie produktu, to warto poinformować o tym sprzedającego.
Możesz skorzystać z możliwości zwrotu przez Allegro (darmowego w ramach smart), ale możesz też odesłać towar bezpośrednio do sprzedającego.
On ma reklamować a nie zwracać jako konsument, tak wynika jak towar się zepsuł.Przecież jak wyśle uszkodzony jako zwrot to sprzedajacy ma prawo obniżyć zwrot środków.
@sjjk Podanie danych do zwrotu środków to tylko formalność, możesz podać numer konta - niczemu to nie zaszkodzi skoro ustaliłeś już ze sprzedającym, że oczekujesz naprawy lub wymiany. Wypełnij, wyślij i załatwione 🙂
Hej
Dzięki za info
No dobrze ale co po kolei wykonać żeby wysłać korzystając ze SMART'a (paczkomat, bezpłatnie).
Przepraszam że mam takie durnowate problemy ale jestem stara pie***doła i robię reklamację po raz pierwszy.
__________ sjjk
@sjjk Nie ma problemu, już wszystko wyjaśniam. 🙂
Przejdź do zakładki Kupione (https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione) i odszukaj zamówienie, które chcesz zwrócić. Przy nim kliknij [szczegóły zakupu] i tutaj znajdziesz opcję [zwróć zakup]:
Następnie wypełnij formularz zwrotu. Jeśli wybierzesz zwrot InPost (Paczkomat), to nie musisz drukować etykiety, wystarczy kod. Kod napisz na paczce, a następnie wybierz się do urządzenia Paczkmat. Na ekranie Paczkomatu wybierz opcję zwrotu (na ekranie będą pojawiały się wszystkie instrukcje). Wpiszesz kod, umieścisz paczkę w skrytce i to wszystko. 🙂
Jeśli będziesz miał jakiekolwiek pytania, to jestem i chętnie pomogę!
Witam
😃Trafione w sedno, to była najtrafniejsza porada. Zwrot/reklamacja zrobiona, przesyłka w drodze. Wszyscy dołożyli się do sukcesu ale Mistrz jest jeden.
Dziękuję.
Jeszcze małe pytanko: czy jak piszę coś do jednej osoby to widzą pozostałe osoby ?
Co zrobić aby treść trafiła do kilku osób ?
Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.
__________ sjjk
=
Zwrot a reklamacja to 2 rożne rzeczy, reklamację nie odsyłasz przez Allegro tylko na własny koszt a po rozpatrzeniu sprzedajacy Ci zwraca koszt odesłania, a zwrot to zwracasz towar zakupiony w stosownym czasie <najczęściej jest to 14dni. Nie daj się "oszukać". Odpowiadają CI sprzedajacy, najlepiej reklamować przez otwarcie dyskusji, masz pomoc i wgląd do tej korespondencji na Allegro.
Zwrot to czynność polegająca na odesłaniu towaru - reklamacja czy odstąpienie nie ma tu znaczenia dlatego można jak najbardziej odesłać towar na reklamację korzystając z darmowej opcji w ramach SMART (przy generowaniu zwrotu jest nawet możliwość zaznaczenia reklamacji).
Zwrot to czynność polegająca na odesłaniu towar, naprawdę? Trochę wprowadzasz kupującego w błąd. Pani starsza a sprzedajacy zwróci jej cześć środków, wiesz nie spodziewałbym się po tobie takiego działania.☹️Pozbawiasz kupującego darmowego zwrotu, wpisujesz się w narrację izraela, przykre. No sprzedajacy oszczędzi na kupującym.
"przy generowaniu zwrotu jest nawet możliwość zaznaczenia reklamacji"
Witam
Dzięki za info. Dzięki za wyjaśnienie różnicy między zwrotem a reklamacją.
Przepraszam że mam takie durnowate problemy ale jestem stara pie**doła i robię reklamację po raz pierwszy.
__________ sjjk