anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić gdy kupujący podał zły numer telefonu i nie ma jak odebrać paczki?

dawwar
#7 Wielbiciel#

Kupująca piszę, że podała zły numer telefonu i nie ma kodu odbioru, a InPost nie chce jej takowego udostępnić.

Nie wiem co w takiej sytuacji zrobić.

Natomiast w statusie zamówienia widnieje, że paczka została odebrana, więc nie wiem.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@dawwar Kod odbioru znajdzie w aplikacji Allegro i w skrzynce mejlowej. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@dawwar Mail zakłada "Moje zakupy" tam znajdziesz kod odbioru.

oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

Napisz na bok@inpost.pl i poproś o zmianę nr telefonu dla przesyłki o wskazanym nr.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@dawwar jeśli sprzedałeś jako osoba prywatna to nic nie musisz z tym robić odpowiedzialność za paczkę skonczyła sie z chwilą wydania jej przewoźnikowi

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

Przekaż klience, że kod odbioru jest zbędny jeśli zamówienie już odebrała. 

oznacz moderatorów