Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Otóż zakupiłem laptopa w dniu 3.11 w sobotę 6.11 widząc że nie ma nadania zamówienia piszę do sprzedającego i jak się okazało laptop się uszkodził przy sprawdzaniu . Anulowałem zamówienie w aplikacji i poinformowałem sprzedającego . We wtorek 9.11 nie było przelewu więc pisałem o co chodzi a sprzedający że wniosek o zwrot jest zaakceptowany i poszło do księgowej . Do dzisiaj nie otrzymałem pieniędzy a w sobotę mija termin 14 dni . Wczoraj otworzyłem dyskusję .Sprzedający nie wie czemu nie otrzymałem pieniędzy . Pytanie co powinienem dalej zrobić gdy się okaże że nie ma pienięd,t, zgłaszać na policję ?
@Client:96970856 Po anulowaniu zakupu sprzedawca powinien oddać wpłatę niezwłocznie. Jeżeli towar nie został jeszcze wysłany, zgodnie z regulaminem Allegro, powinien oddać w ciągu 2 dni. W otwartej Dyskusji poproś o pomoc pracownika Allegro. Możesz to zrobić po 24 godzinach od jej otwarcia.
Poprosiłem już , a czekam tyle bo w jednym miejscu jest napisane 2 dni a u góry że ma 14 dni , ale no jest przesada
Opisz to odpowiednio w komentarzu do transakcji. Jeżeli chodzi o zwrot wpłaty, to nawet w przypadku jego braku ze strony sprzedającego (powinna być niezwłocznie, 10 dni to ewidentna zwłoka), masz wszelkie szanse na zwrot z Programu Ochrony Kupujących. W dyskusji wszystko Ci wyjaśni pracownik, więc dobrze, że jest już otwarta, tylko to musi potrwać jeszcze kilka dni.
Już poprosiłem o pomoc , w komenatrzu do dyskusji czyli po tym jak wezwałem pracownika czy jak napisze coś czy kiedy?
@Client:96970856 Dyskusję w tym przypadku możesz zakończyć po 7 dniach. Tu znalazłem tę zasadę
Dzisiaj do 24 musi wysłać potwierdzenie zwrotu pieniędzy wg supportu
Jak sprzedający zwróci to allegro wysyła maila, nie ma maila prawdopodobnie nie oddal.
Nie dostałem żadna przelewu ani maila