anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić gdy sprzedający nie zwraca pieniędzy przy anulowaniu zamówienia?

Client:96970856
#2 Obserwator#

Otóż zakupiłem laptopa w dniu 3.11 w sobotę 6.11 widząc że nie ma nadania zamówienia piszę do sprzedającego i jak się okazało laptop się uszkodził przy sprawdzaniu . Anulowałem zamówienie w aplikacji i poinformowałem sprzedającego . We wtorek 9.11 nie było przelewu więc pisałem o co chodzi a sprzedający że wniosek o zwrot jest zaakceptowany i poszło do księgowej . Do dzisiaj nie otrzymałem pieniędzy a w sobotę mija termin 14 dni . Wczoraj otworzyłem dyskusję .Sprzedający nie wie czemu nie otrzymałem pieniędzy . Pytanie co powinienem dalej zrobić gdy się okaże że nie ma pienięd,t, zgłaszać na policję ? 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:96970856 Po anulowaniu zakupu sprzedawca powinien oddać wpłatę niezwłocznie. Jeżeli towar nie został jeszcze wysłany, zgodnie z regulaminem Allegro, powinien oddać w ciągu 2 dni. W otwartej Dyskusji poproś o pomoc pracownika Allegro. Możesz to zrobić po 24 godzinach od jej otwarcia. 

oznacz moderatorów

Client:96970856
#2 Obserwator#

Poprosiłem już , a czekam tyle bo w jednym miejscu jest napisane 2 dni a u góry że ma 14 dni  , ale no jest przesada

oznacz moderatorów

WielkiPlantronik
#11 Animator#

Opisz to odpowiednio w komentarzu do transakcji. Jeżeli chodzi o zwrot wpłaty, to nawet w przypadku jego braku ze strony sprzedającego (powinna być niezwłocznie, 10 dni to ewidentna zwłoka), masz wszelkie szanse na zwrot z Programu Ochrony Kupujących. W dyskusji wszystko Ci wyjaśni pracownik, więc dobrze, że jest już otwarta, tylko to musi potrwać jeszcze kilka dni.

oznacz moderatorów

Client:96970856
#2 Obserwator#

Już poprosiłem o pomoc , w komenatrzu do dyskusji czyli po tym jak wezwałem pracownika czy jak napisze coś czy kiedy?

oznacz moderatorów

WielkiPlantronik
#11 Animator#

@Client:96970856 Dyskusję w tym przypadku możesz zakończyć po 7 dniach. Tu znalazłem tę zasadę 

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/problemy-transakcyjne/nie-dotarl-do-mnie-zamowiony-przedmiot...

oznacz moderatorów

Client:96970856
#2 Obserwator#

Dzisiaj do 24 musi wysłać potwierdzenie zwrotu pieniędzy wg supportu

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jak sprzedający zwróci to allegro wysyła maila, nie ma maila prawdopodobnie nie oddal.

oznacz moderatorów

Client:96970856
#2 Obserwator#

Nie dostałem żadna przelewu ani maila

oznacz moderatorów