Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem 3 markizy i jedną odpakowałem. Nie była taka jak myślałem. Zostawiłem odpakowaną a 2 odesłałem zgłaszając wniosek zwrotu na te 2 szt. i przez transport Allegro. Nie otrzymałem zwrotu pieniędzy a po kilkunastu zapewnieniach z Allegro , że z mojej strony wszystko ok. i oni się zajmą, nie odzyskałem pieniędzy. Co to jest Allegro Protect i dlaczego za to płacimy? Jak odzyskać pieniądze z allegro? Czy ktoś dostał z Allegro Protect jakieś pieniądze?
PO zwrocie środki powinien Ci zwrócić sprzedajacy a Allegro Protect to form rekompensaty ale muszą być spełnione warunki żeby uzyskać rekompensatę:https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/allegro-protect/warunki-skorzystania-z-allegro-protect-qzdAg...
@bgprojekt Mniej chaotycznie. Czy zakup był od firmy czy od osoby prywatnej? Czy te dwie markizy odesłałeś? Jeżeli tak to kiedy sprzedawca ja otrzymał? Czy rozpocząłeś dyskusję? Jezeli tak to czy sprzedawca się w niej wypowiadał? Allegro się wypowiadało?
Zamówienie od firmy. Zwrot zgodnie z terminem i procedurą przez transport Allegro. Potwierdzenie odbioru towaru przez sprzedającego. Potwierdzenie od Allegro, że wszystko spełniłem ok. i że teraz Allegro Proteckt się tym zajmie. Brak pieniędzy z Allegro. Czy kogoś jeszcze Allegro oszukało?
Allegro Protect to taki program Allegro. Tu niezbędne informacje.
https://allegro.pl/dla-kupujacych/allegro-protect
Allegro Protect nie jest płatne. Są tacy co dostali z tego zwroty.
@bgprojekt rozumiem, że chodzi o zamówienie nr 7d25cc21-0c66-11ed-951d-b5d3b317893a z lipca?
Widzę prowadzoną dyskusję, która została zamknięta w listopadzie, ponieważ nie określiłeś czy problem udało się rozwiązać, a sprzedający twierdzi, że nie odebrał przesyłki zwrotnej. Wniosek o rekompensatę z Allegro Protect został wstrzymany, ponieważ w pierwszej kolejności konieczne jest złożenie reklamacji do przewoźnika.
Dlatego w sprawie nr 27844035 poprosiliśmy Cię o złożenie reklamacji do przewoźnika i przesłanie zrzutu ekranu z tą wiadomością oraz odpowiedzią na reklamację, zaproponowaliśmy też że możemy złożyć taką reklamację w Twoim imieniu, jednak poprosiliśmy o doprecyzowanie.
Niestety nie otrzymaliśmy odpowiedzi na nasze wiadomości ani 17 listopada ani później 31 marca. W tej sytuacji bardzo proszę odpisz na naszą wiadomość e-mail (znajdziesz ją w swojej skrzynce odbiorczej po numerze 27844035).
Nieprawda. Przesyłka została doręczona i nie musiałem składać reklamacji u przewoźnika. Poza tym to przewoźnik nie był mój tylko Allegro. Po moich monitach w Allegro i rozmowie telefonicznej z Allegro miałem potwierdzenie, że wszystko zrobiłem jak trzeba i Allegro się teraz już tym zajmuje. I nic nie zrobiło. Jeśli ktoś też tak został oszukany przez allegro to proszę o kontakt i jak z nimi walczyłeś?
@LEW433 przecież ten zapis to jest robienie k. z logilki
za allegro zwrot smart odpowiada Kupujący i allegro
sam fakt istnienia tzw pełnomocnictwa już na to wskazuje
@RED bo jak duże znane korpo pacnie regulamin to wszak musiiii być zgodny z prawem co nieee
No tak przewożnik zgubił ci paczkę gdzie za zwrot odpowiadasz ty i oczekujesz że sprzedawca nie otrzymawszy swojego towaru zrobi ci zwrot kasy. No niestety ale teraz to szukaj sobie paczki w polu bo kasy za zwrot nie bedzie ani od sprzedawcy ani z ap bo przewoznik sie wypnie po tylu miesiacach. Niedopelniles swoich obowiazkow to na przyszlosc masz nauczke wyciagnij wnioski
Wysyłka była z Allegro Smart sprzedającego, nie mojego. Allegro potwierdziło mi że przesyłka dotarła. To gdzie gdzie tu niedopełnienie obowiązków?
@bgprojekt
1 kto zakupił smarta ty czy sprzedający? bo sprzedający dopłaca parę złotych byś ty miał darmo dostawę więc kto jest stronami postępowania? ano ty jako ten co zakupił usługę i allegro co ci sprzedało usługę bo ustawa jasno mówi że koszt zwrotu ponosi kupujący
2 według ustawy ty odpowiadasz za zwrot i obniżenie jego wartości tzn że jak nie doszła paczka to twój problem ale ponieważ kupiłeś usługę od allegro która zapewnia ci darmowy zwrot to ty powinieneś wnieść reklamację do allegro że nie dostarczyli paczki a oni sobie wyjaśnić sprawę z przewoźnikiem z którym mają umowę na realizację zwrotów
@bgprojekt sama moderatorka stwierdziła że nie dopełniłeś obowiązków jako kupujący bo polecono ci albo złożyć reklamację albo upoważnić allegro do złożenia reklamacji i nie jest wspomniane nic jakoby się kupujący do tego odniósł
wałkuję obecnie u siebie podobny przypadek w dyskusjach
zaginął zwrot, identycznie jak tutaj - podobno był do nas doręczony
nie zgadza się zbyt wczesna godzina doręczenia (o takiej nie pracujemy)
Kupujący wypisuje elaboraty, o tym że jesteśmy złodziejami i itp
Reklamacji nie chce złożyć - bo nie, on zrobił wszystko prawidłowo i ma to gdzieś
Domaga się ciągle towaru (składał reklamację na niezgodność towaru z umową),
mimo, że przez formularz allegro odstąpił od umowy
do tego inpost - odmawia (dokładnie odmawia) nam przyjęcia reklamacji bo jako odbiorca nie wiemy jak wyglądała przesyłka i co było w środku
do tego allegro - odmawia (dokładnie odmawia) nam przyjęcia reklamacji
z reklamacjami składanymi do allegro ostatnio jest dziwne - uznają, że ich nie było, twierdzą, że nie muszą ich rozpatrywać, nie odpowiadają na nie w ustawowym terminie (totalna olewka)
wracając do wątku:
moderacja allegro całkowicie nie pomaga
- kompletnie nie rozumie o czym toczy się dyskusja
- domagałem się by serwis złożył reklamację za adresata i - brak reakcji
- domagałem się by serwis ostudził wyzwiska i groźby pisane przez Kupującego - brak reakcji
@bgprojekt ty masz roszczenie do przewoźnika z racji utraty przesyłki o określonej wartości,
odbiorca może mieć tylko np: o nieprawidłowe doręczenie
to są różne reklamacje i różne żądania
@RED odrzuć mu reklamację ze względu na nieprzysłanie towaru na reklamację jego paczka niech sobie jej szuka, albo niech zgłasza na policję wtedy wyjdzie że miałeś zamknięte i nikogo nie było do odbioru
@az1rael Kupujący ciągle domaga się towaru i twierdzi, że otrzymał zły (reklamacja), a przez allegro odstąpił od umowy, wysłałem mu nawet ten śmieszny formularz o odstąpieniu, który generuje allegro
finalnie
napisałem, że zgodnie z przepisami wstrzymuję się ze zwrotem środków do czasu otrzymania towaru
@RED i prawidłowo a konsultant powinien wstrzymać ap do rozpatrzenia reklamacji a jak nie złozy to nie dostanie