Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@kormoran18 Rozpocząć dyskusję ze sprzedawcą albo zrobić zwrot na niezgodność towaru z ofertą. Zakup na zwykłym Allegro czy na AL?
@kormoran18 W takiej sytuacji odsyłasz towar na koszt sprzedawcy w ramach reklamacji z rękojmi. Lepiej nie korzystaj z gwarancji, tylko właśnie z rękojmi. Oznacza to, że płacisz za odesłanie, a sprzedawca musi Ci oddać ten koszt i towar wymienić lub oddać pieniądze. Jeżeli po odesłaniu towaru sprzedawca będzie Ci stwarzał problemy, otwórz spór i poproś w nim o wsparcie Allegro. Spór na Allegro; https://allegro.pl/dyskusje/nowa Spór na Allegro Lokalnie; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
Gdyby spór nie rozwiązał problemu, zamknij go po 14 dniach jako nierozwiązany i wystąp o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
To standardowa procedura na wypadek problemów. Myślę jednak, że Twój sprzedawca załatwi sprawę bez uciekania się do takich środków 🙂