Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od 2 dni oczekuje ze strony PayU na akceptację płatności, była wykonana przelewem tradycyjnym w banku , problem w tym że pomyliłem nr rachunku bankowego lub tytuł przelewu. Kontaktowałem się z PayU w formularzu zgłoszeń nawet dzwoniłem i 0 pomocy. Jak mogę sobie z tą sytuacją poradzić?
@majewskim4537 bardzo mi przykro, że tak długo czekasz. Oczywiście pomożemy!
Jeśli masz pewność, że podałeś nieprawidłowe dane, bardzo proszę ponów płatność w tej zakładce. Zostaną wygenerowane nowe dane, które umożliwią poprawne opłacenie zamówienia.
Jeżeli chodzi o już rozpoczętą płatność, to prześlij proszę na adres spolecznosc@allegro.pl potwierdzenie płatności i dane do zwrotu. Konieczne jest podesłanie ich w wiadomości e-mail, a nie na forum, ponieważ zawierają Twoje dane. Przekażemy je do operatora PayU i otrzymasz zwrot na podany rachunek.
@majewskim4537 Jeśli pomyliłeś dane przelewu, to pieniądze nie dotrą do sprzedawcy. Jeżeli wysłałeś pieniądze do kogoś innego, na inny numer konta, nie do PayU, Allegro Ci nie pomoże. Jeśli przelałeś środki do PayU, pisz tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f&subjectId=dd1481bc-6...