Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witaj, @Client:114743836.
Zgodnie z art.5. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta spełnienie świadczenia niezamówionego przez konsumenta następuje na ryzyko przedsiębiorcy i nie nakłada na konsumenta żadnych zobowiązań.
Innymi słowy, możesz zrobić z tym produktem to, co uważasz za słuszne - odesłać go albo zatrzymać. Zatrzymując niezamówiony produkt nie będziesz zobowiązana do podejmowania żadnych działań, w szczególności nie musisz płacić za produkt. Dodatkowo art. 5.2. ustawy stanowi, że nie musisz odpowiadać na niezamówione świadczenie, ponieważ brak odpowiedzi konsumenta na niezamówione świadczenie nie stanowi zgody na zawarcie umowy.
Pozdrawiam.
CommunityHelper
https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-niezamowione-swiadczenie-wyslane-przez-pomylke
@Client:114743836 Jeśli masz możliwość ustalenia kto nadał przesyłkę to warto skontaktować się z tym sprzedającym - możliwe, że doszło do zwykłej pomyłki.
Sprzedający powinien odebrać taki towar we własnym zakresie na swój koszt.
Chyba, że mowa tu np. o sytuacji w której zamawiałaś X a otrzymałaś Y czyli o błędnie wysłanym towarze, zamienionych paczkach w paczkomacie, lub błędnie naklejonej etykiecie przez sprzedającego. W takim wypadku również skontaktuj się ze sprzedającym i niech to wyjaśni.
Konkretów brakuje. Już widać kilka możliwości, a nikt wróżką nie jest.
A) Sprzedający się pomylił i wysłał nie to co miał. Powiadom go to powie Ci czy odesłać czy wyśle kuriera z podmianką....
B) Kurier się pomylił i dostałeś cudzą paczkę. Jak masz dane to powiadom sprzedawcę, jak nie to firmę przewozową...
C) to to co pisze CommunityHelper