Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Od ponad miesiąca borykam się z wadliwym produktem zakupionym u sprzedawcy na allegro. Zamówiłem NOWY akumulator do swojego samochodu - akumulator przyjechał do mnie MARTWY tj. był kompletnie rozładowany (myślałem że nowo zakupione akumulatory przyjeżdżają do klienta naładowane w co najmniej 80%, w takim też stanie powinny być przechowywane). Naładowałem akumulator, jeździłem po naładowaniu, potem pojazd stał przez cały weekend i po minionym weekendzie rano akumulator nie miał siły żeby uruchomić mój samochód. Swojego starego akumulatora nie miałem, gdyż sprzedawca z allegro koniecznie przy odbiorze nowego kazał zdać stary akumulator. Mój stary akumulator był w lepszym stanie niż ten NOWY. Po wysłaniu na mój koszt akumulatora na reklamację sprzedawca zrobił ekspertyzę w ("zaprzyjaźnionym") serwisie i stwierdził że akumulator jest nowy, w idealnym stanie i wolny od wad. Sprzedawca odesłał naładowany (oczywiście na mój koszt). Dałem mu drugą szansę, pomyślałem że może coś źle podłączyłem itp... Wpiąłem w piątek akumulator, w poniedziałek nie odpaliłem samochodu.
Ponad półtora miesiąca mam niesprawny samochód, wydałem ponad 1000pln na akumulator i wysyłki, nie mam swojego starego akumulatora żeby się na nim męczyć, a sprzedawca nie uznaje reklamacji, gdy poprosiłem allegro o pomoc to allegro uznało że sprzedawca ma rację i mogę się jedynie odwołać do sądu.
Czy coś z takim tematem mogę zrobić? Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam,
@faktor-f1 tak zostaje Ci sąd
Dodam że sprzedawca ma całkiem sporo negatywnych komentarzy... Szkoda że wcześniej nie sprawdziłem tego..
@faktor-f1 Cześć! Bardzo mi przykro, że znalazłeś się w takiej sytuacji. Sprzedający przesłał dokumentację z serwisu, zatem nie mamy podstaw, żeby podważyć decyzję reklamacyjną. Może to zrobić wyłącznie sąd.
@faktor-f1 to proste dajesz akumulator do autoryzowanego serwisu i prosisz o ekspertyzę i naprawę płacisz bieżesz rachunek który przedstawiasz w dyskusji z sprzedającym rządając zwrotu środków za akumulator / naprawę i ekspertyzę w zależności co zrobili. Najlepiej do serwisu producenta oddać wtedy nikt ci tego nie podważy