Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Dnia 30 lipca zakupiłem laptopa, okazało się, że to była "pomyłka" pracownik wystawił produkt o połowę mniejszą kwotę. Po telefonie od Pani prowadzącej konto firmowe doszliśmy do porozumienia, żeby unieważnić zakup, a zwrot wpłaconych pieniędzy zostanie zrobiony natychmiast. Otrzymałem podstawowego e-maila o zwrocie kwoty jaką wpłaciłem za laptopa. Pieniądze zostały zwrócone 30 lipca, moje pytanie kiedy wpłyną na konto ? ( Płatność była wykonana poprzez AF i tak samo zwrócona ). Dość sporą kwotę mam w tej chwili w przetrzymaniu u Allegro i zacząłem się trochę niepokoić.
@TempoBinarne zerknij tu https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/
Tutaj również nic się nie znajduję nawiązującego do zwrotu kwoty za produkt.
@TempoBinarne Dostalaś maila od Allegro o zwrocie?
Otrzymałem podstawowego e-maila o zwrocie kwoty jaką wpłaciłem za laptopa.
Tak jak pisałem wyżej, tak otrzymałem emaila informującego o zwrocie.
No właśnie, spora kwota 🙂 Taki zwrot powinien dojść na konto w ciągu 3 dni roboczych. Jeśli ten czas minął, złóż reklamację tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f&subjectId=dd1481bc-6...
Super, dziękuje bardzo szukałem tego formularza ale znaleźć nie mogłem 🙂
Ile może trwać odpowiedź na reklamacje ?
@TempoBinarne widzę, że otrzymałeś od nas wiadomość:
"Dzień dobry,
dziękuję za wiadomość.
Zweryfikowałam, że Sprzedający zwrócił należność na Pana rachunek.
Zweryfikowałam to z operatorem płatności P24 i udało mi się pobrać dla Pana potwierdzenie zwrotu należności.
Proszę uprzejmie zweryfikować, jeżeli nie dostrzeże Pan zwrotu środków na rachunku - proszę uprzejmie skontaktować się z Pana bankiem i powołać na załączony dokument.
Bank wówczas powinien odblokować środki.
Gdyby pojawiły się dodatkowe pytania, zachęcam oczywiście do kontaktu.
Życzę miłego wieczoru."
Czy postąpiłeś według wskazówek?
Witam, nie otrzymałem takiej wiadomości, przynajmniej nie na E-maila jak i Allegro wiadomości, ale bardzo dziękuję za wklejenie tej wiadomości tutaj. Można prosić o wysłanie jeszcze raz tego emaila z potwierdzeniem zwrotu należności ?
@TempoBinarne Wysłaliśmy do Ciebie ponownie tę wiadomość, więc sprawdź proszę swoją skrzynkę. Z potwierdzenia operacji wynika, że operator zwrócił te środki bezpośrednio na Twój rachunek bankowy.
Dziękuje bardzo mój błąd, wiadomość była w SPAMIE.
Pozdrawiam
Czy aby mieć zwrot na konto przez operatora P24 , muszę mieć aktywowane w ustawieniach wypłat Przelewy24 ? Pytam, ponieważ nie mam. @cloudcloud