Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klientka odesłała do mnie zakupiony towar, ponieważ jej nie pasował. Zwrot był realizowany w ramach usługi Smart. W paczce, która do mnie przyszła, nie było jednak zwracanego produktu. Poinformowałam o tym klientkę telefonicznie oraz oznaczyłam "odmowę zwrotu". Klientka twierdzi, że nadała dobrą paczkę, w związku z czym to DPD musiało coś pomylić w trakcie dostawy (i jestem przekonana, że tak było). Zasugerowałam zgłoszenie reklamacji - Allegro zgłosiło ją w imieniu Klientki do DPD. DPD poinformowało w odpowiedzi na reklamację, że paczka została dostarczona poprawnie. Klientka założyła dyskusję, a Allegro domaga się ode mnie pokrycia kosztu zwrotu, w przeciwnym razie zostanę obciążona kosztami Allegro Protect.
Moje pytanie brzmi, czy skoro zwracany towar do mnie nie dotarł, to czy Allegro może wymagać ode mnie zwrotu pieniędzy w takiej sytuacji?
Czy to nie oznacza przypadkiem, że Kupujący może nadać w paczce zwrotnej cokolwiek mu się podoba, a i tak mam obowiązek zwrócić mu towar, ponieważ paczka dotarła?
@HHPassion dowody masz ?
Jak masz dowód, że paczka była pusta w czasie rozpakowywania idź w zapłatę i odmów zwrotu
@HHPassion czy mają prawo, to raczej pytanie do prawników, tutaj nie otrzymasz jednoznacznej odpowiedzi, natomiast mogę Cię zapewnić, że jeśli będą chcieli, to wezmą te pieniądze od Ciebie, a jeśli nie będziesz miała wpłat od kupujących, to zablokują konto i wyślą do Ciebie windykatora
pytanie podstawowe
czy kupujaca zgłosiła odstepienie czy reklamacje
jesli odstąpienie
to zwracasz 1 zł i uzasadniasz ze odesłany towar otrzymałaś w stanie zmienionym
i opisujesz co dostałaś
2 Reklamacja - odmawiasz zwrotu uzasadniając to co tutaj napisałaś
ważne ,aby reklamacja była uzasadniona od dnia złożenia reklamacji ( nie mylić z dostawą towaru )
jesli allegro zdecyduje się ze wypłaci Protect to nie doliczą ci do rachunku