Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Zakupilam materac h3. Po 2, 5 msc materac sie zepsul.. nie da sie nan nim spac. Twardosc wcale nie przypomina h3. Zglosilam reklamacje tak jak proponowal sprzedawca. Dodam że musialam zakupić inny materac zeby mieć na czy spac zanim ogarną tamten. Po paru dniach mial przyjechac kurier i zabrac reklamowany materac, ale kontakt sie urwal, zero odzewu od strony sprzedajacego.. dopiero po otworzeniu sporu, sprzedawca wyslal kuriera i ten odebral materac ( spor otworzony na wysylke, nie reklamacje). Pytanie teraz, czy jak zakoncze spór moje pozniejsze reklamacje czy ubieganie sie o zwrot pieniedzy bedzie jakos chroniony.? Myślę że że zakoncze spór to że sprzedającym znowu nie będzie kontaktu.. pomóżcie..
@Client:42338358 Nie , nie zamykaj dyskusji do finalizacji reklamacji , jeśli sprzedawca nie ustosunkuje się to Twoich roszczeń w ramach czasowych określonych dla ,, sporu ,, otrzymasz od allegro propozycję złożenia wniosku o rekompensatę z POK. Chcesz zakończyć dyskusję to możesz to zrobić niemniej Twój zakup jest chroniony w dalszym ciągu .
Otrzymałam wkoncu reklamowany materac spowrotem. Nie dostałam nic żadnej wiadomości, żadnego potwierdzenia ze bylo cokolwiek zrobione przy materacu. Po otworzeniu go wygląda tak jak przed reklamacja. Wyslalam do sprzedającego maila czy dostane jakieś potwierdzenie co było zrobione z materacem i cisza, nadal czekam.. pozdrawiam