anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

czy kupując towar na allegro dla firmy nie mam prawa zwrotu towaru zachowując termin 14 dniowy ?

Lidia_Majer
#8 Zapaleniec#
Witam
Mam problem z oddaniem towaru pomimo że zachowałam 14 dniowy termin zwrotu .
Wąż Alabama zakupiony okazał się nie przydatny do pracy w temp 0 stopni mimo iż w ofercie jest wskazany przedział temp od +55 do -25 stopni C na kilka maili nikt nie odpowiedział a po kontakcie telefonicznym - z mojej strony  okazało się ze sprzedawca stwierdził że skoro wąż został kupiony na firmę to on ma prawo nie odebrać przesyłki  bo 14 dniowy zwrot nie dotyczy działalności gospodarczej. Proszę o informacje czy to prawda ponieważ nie znam się prawie handlowym .Ponadto proszę o informację co mogę teraz zrobić z tym wężem ?
oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

kostas11
#21 Demiurg#

@Lidia_Majer tak zakup firma - firma nie podlega pod ustawę konsumencką i nie ma zwrotów, ( zmiana będzie od nowego roku ) ale jak towar nie jest zgodny z ofertą możesz reklamować chyba że sprzedawca wyłączył rękojmie w zakupach firmowych 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Lidia_Majer Zwrot bez podania przyczyny po zakupię na firmę nie przysługuje, ale ty nie zwracasz bez podania przyczyny, tylko składasz reklamację z powodu niezgodności z opisem. To nie ma nic wspólnego ze zwrotem w ciągu 14 dni. Czas na reklamację jest znacznie dłuższy. Opisz wady, niezgodności, domagaj się wymiany na towar zgodny z opisem lub zwrotu wszystkich kosztów. Jeśli sprzedawca będzie stwarzał problem, otwórz spór, pomoże Ci tam pracownik Allegro. https://allegro.pl/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów

Lidia_Majer
#8 Zapaleniec#

Bardzo dziękuję za pomoc i wsparcie , ponieważ Sprzedawca tak mi mącił że sama straciłam grunt pod nogami . Wmawiał mi że będę musiała zwrócić się do włoskiego producenta o ekspertyzę na własny koszt . 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#