Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, czy sprzedawca może anulować moje zamówienie z uwagi na "błędnie" udostępnioną formę płatności za pobraniem?
Sprzedawca wysłał mi maila o rzekomym błędzie w ofercie ponieważ nie prowadzi sprzedaży wysyłkowej za pobraniem.
Prosiłbym o informację.
@taczer55 jak miał w ofercie to powinien wysłać, ale co mu zrobisz jak nie wyśle ? Tylko sąd 🙂
Wszystko jest w ofercie u sprzedającego, była taka metoda dostawy? jeżeli była to sprzedajacy nie może odmówić wysłania towaru. Zakup od firmy czy prywatnego sprzedającego?
Oficjalnie pewnie nie. Ale tak naprawdę to co mu zrobisz? Możesz pozwać do sądu. Allegro w takich sytuacjach wymaga tylko zwrotu kasy, tu nie ma tego problemu. Pomyłki się zdarzają, ludzie mają setki-tysiące aukcji, czasem coś źle się kliknie... Większość sprzedających już nie wysyła za pobraniem z winy samych klientów. Bo duża część ich potem nie odbiera, klienci myślą, że jak za pobraniem to mogą się rozmyślić... I to jeszcze najlepiej niech idzie pocztą, a potem sprzedawca by odebrać paczkę musi drugi raz zapłacić za wysyłkę. Kasa prawie nie do odzyskania dla sprzedawców więc po prostu przestali wysyłać pobraniówkami...