Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy da się anulować Zwrot produktu? Zwrot został dokonany przed wysyłką(tego samego dnia) i myślałam że w tym przypadku nie zostanie to wysłane a nie jestem w stanie wysłać paczki
@LEW433
Analizę ew. winy czy zaniedbania niech robią Ci, którzy na obecnym stanie rzeczy stracili (i wciąż tracą) najwięcej - czyli Serwis (to nie moja działka).
Najbardziej poszkodowanymi są jednak Kupujący, którzy zbyt często skarżą się na wprowadzanie w błąd, a odpowiedzialnością w przeważającej większości obciążają Allegro.
Naruszając szereg wyższych wartości - doprowadzono do niespotykanego poziomu skonfliktowania stron transakcji - sytuacji w której to nikt, a zwłaszcza uczciwi Kupujący nie czują się komfortowo.
Ale jeżeli jedyne narzędzie dedykowane podobno do łagodzenia napięć i rozwiązywania problemów do którego stosowania Serwis namawia, dając warunki do wykorzystywania go w zupełnie innym celu, a nawet nadużywania (i możliwości popełniania - czasem nawet nieświadomie - przestępstw przez Kupujących) nazywa się (cytując za Regulaminem) : ... SPOREM "toczonym między Sprzedającym a Kupującym" - to efekty nie powinny być trudne do przewidzenia.
Przewartościowano zarządzanie konfliktem, który najwyraźniej wymknął się już spod kontroli.
Raz dwoje toczyło spór belzebubi:
dura lex, czy też idee fix hołubić?
I czyje jest na wierzchu,
i tak od świtu do zmierzchu...
Jest morał: kto czubi się, ten się lubi? 🤣
Ja lubię się kłócić szalenie,
To wiedza jest i doświadczenie.
Stąd prawda prościutka wynika:
Odsłania się ten, kto mi fika😂
@Kasiulki2 "Tych dwoje" z mojego wpisu powyżej to zupełnie inna (zaciekła) para 😄. Ty jesteś ewentualnie - skoro już tak literacko się wyżej porobiło (Kaczmarski, Montgomery) - "Ta trzecia" 😂
A ja nie lubię się kłócić, bo ci co się kłócą, to kłótasy.
Lepsze są cipasy. 😡tych można obrażać i co zrobią , nic.