Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
mam problem z realizacją karty podarunkowej (200zł)
Po zrealizowaniu pierwszej płatności za 99zł karta przestała być aktywna. Proszę o informację czy mogę wykorzystać pozostałe 101zł. Jeśli nie,to to proszę o informację czy mogę anulować płatność,abym mogła odzyskać utracone środki i karte podarunkowa.
Pozdrawiam!
@Client:46897045 Reszta przepada. Zawsze przy jednej płatności wykorzystuj całą wartość karty, kupując droższe przedmioty i dopłacając przelewem lub klika przedmiotów.
A czy mogę anulować płatność?
Możesz, ale odzyskasz tylko wartość towaru.
Przecież to jest nie dopomyślenia! Straciłem właśnie w ten sposób 200zł. Żadnej informacji przy płatności, że niewykorzystane środki przepadają. Mam zamiar włożyć to trochę wysiłku i zgłosić sprawę do UOKIK.
@mimerek Informacje na ten temat znajdziesz zarówno w regulaminie kart podarunkowych, jak i na dedykowanej stronie internetowej (m.in. w zakładce FAQ).
@mimerek czasem warto przeczytać regulamin usługi 🙂
@mimerek "Wiedza kosztuje...", a "lenistwo nie popłaca".
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@mimerek Odstąp od umowy zakupu towaru ze sprzedawcą i wystąp o zwrot wartości całej karty.
W przypadku skorzystania przez Użytkownika z uprawnienia do zwrotu (odstąpienia od umowy) Towarów nabytych w Serwisie, opłaconych Kartą Podarunkową, kwota stanowiąca równowartość zwróconego Towaru zostanie zwrócona Użytkownikowi. Jeżeli Użytkownik nie otrzyma zwrotu w postaci nowej Karty Podarunkowej o wartości pierwotnej, każdorazowo powinien skontaktować się z Wydawcą na adres karty@allegro.pl.