anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy mogę anulować płatność,abym mogła odzyskać niewykorzystane środki z karty podarunkowej?

Client:46897045
#7 Wielbiciel#

Witam,

mam problem z realizacją karty podarunkowej (200zł)

Po zrealizowaniu pierwszej płatności za 99zł karta przestała być aktywna. Proszę o informację czy mogę wykorzystać pozostałe 101zł. Jeśli nie,to to proszę o informację czy mogę anulować płatność,abym mogła odzyskać utracone środki i karte podarunkowa.  

 

Pozdrawiam!

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:46897045 Reszta przepada. Zawsze przy jednej płatności wykorzystuj całą wartość karty, kupując droższe przedmioty i dopłacając przelewem lub klika przedmiotów.

oznacz moderatorów

Client:46897045
#7 Wielbiciel#

A czy mogę anulować płatność?

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Możesz, ale odzyskasz tylko wartość towaru.

oznacz moderatorów

mimerek
#7 Wielbiciel#

Przecież to jest nie dopomyślenia! Straciłem właśnie w ten sposób 200zł. Żadnej informacji przy płatności, że niewykorzystane środki przepadają. Mam zamiar włożyć to trochę wysiłku i zgłosić sprawę do UOKIK.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mimerek Informacje na ten temat znajdziesz zarówno w regulaminie kart podarunkowych, jak i na dedykowanej stronie internetowej (m.in. w zakładce FAQ). 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@mimerek czasem warto przeczytać regulamin usługi 🙂

  1. Przy realizacji Karty Podarunkowej Użytkownikowi nie przysługuje prawo otrzymania reszty w gotówce, gdy wartość zakupionych Towarów jest niższa, niż aktualna wartość nominalna Karty Podarunkowej. Pozostała część środków pieniężnych nie może zostać wykorzystana w okresie ważności Karty Podarunkowej i nie podlega zwrotowi.
________
Κώστας
oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@mimerek "Wiedza kosztuje...", a "lenistwo nie popłaca".

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@mimerek Odstąp od umowy zakupu towaru ze sprzedawcą i wystąp o zwrot wartości całej karty.

W przypadku skorzystania przez Użytkownika z uprawnienia do zwrotu (odstąpienia od umowy) Towarów nabytych w Serwisie, opłaconych Kartą Podarunkową, kwota stanowiąca równowartość zwróconego Towaru zostanie zwrócona Użytkownikowi. Jeżeli Użytkownik nie otrzyma zwrotu w postaci nowej Karty Podarunkowej o wartości pierwotnej, każdorazowo powinien skontaktować się z Wydawcą na adres karty@allegro.pl.

oznacz moderatorów