Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak mogę wpłynąć na sprzedającego, aby zwrócił mi pieniądze. Anulowałem zamówienie i zapłaciłem za pomocą Google Pay. Minął tydzień, sprzedawca nie nawiązał kontaktu.
Tydzień to jeszcze nie tak bardzo długo, choć powinien zwrócić niezwłocznie. Możesz go ponaglić w Dyskusji; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w której pomoże Ci pracownik Allegro.
Gdyby mimo to nie oddał, po 14 dniach od zakupu możesz skorzystać z POK.
Niestety nie mogę otworzyć dyskusje, takie są warunki anulowania zamówienia.
Tak, zapominam o tym. Poproś więc o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Zadziała podobnie.